Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Tanasićevo mutno „jugoslovenstvo“ kao velikosrpski projekat

Komentari (131) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 05 decembar 2018 23:12
niskanje
Posle Tanasićevog mudrog raščešljavanja umršenih srpskih misli i (o)sećanja dobijemo ovu prost(ačk)u papazjaniju ...
Preporuke:
95
25
2 četvrtak, 06 decembar 2018 00:15
Bya-Bya
Kakav pacijent treba da budeš da utrošiš gomilu vremena i napišeš ogromnu kritiku antiglobalizma Mikija, Šilje i Paje. Kalika za predsednika(svog odeljenja)

Šta bi Dart Vejder rekao na sve ovo?
Preporuke:
52
13
3 četvrtak, 06 decembar 2018 08:32
Spiridon
@ niskanje

Pa sad, iz neke moje perspektive ovo bi se moglo pre nazvati titoistička papazjanija na miloševićevsku papazjaniju, ili ipak možda bolje rečeno Milošević sa Ušća 1988 godine kada je pričao o Jugoslaviji Titu i bratstvu i jedinstvu, protivu Miloševića na Gazimestanu 1989 godine kada je već bilo Srbija u Jugoslaviji, hoćemo i mi svoj deo.
Inače ako smem da primetim, nikakve suštinske razlike u oba teksta nema, sem što je gdin Kalik za tu izvornu bratstveno-jedinstvenu ideju, ili ti Jugosloven jugoslovensko-titioističke provinijencije, protivu srboidnog-Jugoslovena koji Jugoslaviju posmatra malo šire, pa se za njeno opravdanje vraća do njenih početaka i kralja Aleksandra, mada nije gadljiv ni na druga Tita.
U suštini, izuzetno mi je drago da se pojavio i ovaj tekst baš kao odgovor na Tanasića, da bi se videlo kako je to jedna te ista stvar samo sagledana iz dva ugla...
Preporuke:
28
34
4 četvrtak, 06 decembar 2018 08:38
.
Da saberemo: Svi nacionalizmi su opasni al` je srpski najopasniji!
Preporuke:
37
9
5 četvrtak, 06 decembar 2018 09:23
Ogorčeni vojvođanski penzioner
Drago mi je što se konačno pojavio neki srpski patriota koji ceni Tita. Jer zaista je malo ko učinio za ovaj narod toliko kao on. Ljudi zaboravljaju da je Jugoslavija (sa sve Srbijom) pre Tita bila "država" koja je više ličila na Somaliju nego na evropsku državu. Tito je ovaj narod doslovno izvukao iz blata. Nikada se u naše vreme nije tako dobro živelo kao tada. Ne mislim da je to bilo zbog komunizma, jer je svejedno da li je kapitalizam ili komunizam. Bolji je onaj sistem u kome se manje krade, a u Titovo vreme se to strogo kažnjavalo. Koliko se dobro živelo onda znam i na ličnom primeru, ja sam kao zaposlen u Naftagasu (naravno uz pomoć rodbine) uspeo sebi da kupim stan i da izgradim vikendice u Budvi i kod Splita. Možemo misliti kakva bi ova država bila da se nije pojavio Milošević i njegova zločinačka jogurt revolucija, koja je upropastila nas u Vojvodini, opljačkala penzioni fond i dovela do jačanja nacionalizma u Hrvatskoj, te se zbog toga raspade država.
Preporuke:
12
77
6 četvrtak, 06 decembar 2018 09:24
Ogorčeni vojvođanski penzioner
Ljudi danas pričaju da su Tito i jugoslovenstvo krivi za sudbinu Srba. To je potpuna laž, nisu Srbi žrtve jugoslovenstva već njegovog nepostojanja, toga što Hrvati, Šiptari i ostali nisu hteli da budu Jugosloveni i što se ta država raspala i onda naš narod dobi batine svuda. Za vreme Tita niko od njih nije smeo da se odvaja, a za vreme Miloševića to je mogao svako. Zato je ispravno da se kaže ODE TITO, ODE I SRBIJA.
Preporuke:
17
61
7 četvrtak, 06 decembar 2018 10:02
Staljin
Tito je kompleksna ličnosti. Treba kod njega razdvojiti dobro i loše. Njegovo vođstvo narodnooslobodilačke borbe, obračun sa izdajnicima i kulacima na kraju rata su jedne od najpozitivnijih tekovina srpske istorije, zajedno sa Miloševićevim antiimperijalizmom. Međutim, ona bruka iz 1948. kada su okrenuta leđa čitavog slobodnom čovečanstvu su ga previše kompromitovala. Stoji da je izvršena modernizacija zemlje i da je taj sistem bio bolji od neoliberalizma u kome danas živimo, ali opet bilo bi još bolje da smo ostali na ispravnom putu kao pre 1948. jer je centralnoplanska ekonomija dokazano bolja od Titove mešovite ekonomije, samoupravljanja i sl.
Preporuke:
21
48
8 četvrtak, 06 decembar 2018 10:23
Spiridon
@ Ogorčeni vojvođanski penzioner

Drago mi je što se konačno pojavio neki srpski patriota koji ceni Tita.


Koliko je meni poznato, mladi gdin Kalik se nešto ne oseća kao srpski patriota, pre će biti da se oseća kao Jugosloven, što ću uvek da poštujem jer ako ništa drugo makar je iskrenije, nego oni koji mi kao navodne srpske patriote pričaju kako je Jugoslavija bila za Srbe ispunjenje svih snova...
Preporuke:
27
21
9 četvrtak, 06 decembar 2018 10:40
Spiridon
Staljin

Tito je kompleksna ličnosti. Treba kod njega razdvojiti dobro i loše. Njegovo vođstvo narodnooslobodilačke borbe, obračun sa izdajnicima i kulacima na kraju rata su jedne od najpozitivnijih tekovina srpske istorije, zajedno sa Miloševićevim antiimperijalizmom.


Stop, stop, stop, je l' nije problem da se ono "tekovina srpske istorije" izbriše, iz prostog razloga što je neka šumska titoistička banda došla 1944 godina i malo tu otimala i ubijala nas što smo bili Srbi i što samo držali do tih tekovina. Tako da slobodno se vi ponosite, što-se kaže čega se pametan stidi, time se budala ponosi, samo nemojte u tom svom ponosu ni da pomislite da mi pričate o tekovinama srpske istorije. Tekovine čega god na ovom svetu, samo ne srpske istorije, jer Srbin i šumski titoista slabo da ide u istu rečenicu...
Preporuke:
37
26
10 četvrtak, 06 decembar 2018 10:48
Seljak Bezemljaš1
Ako treba kritikovati Tanasića onda mu treba zameriti korišćenje sintagme "nesrećni ustav iz 1974."
Ukupan kontekst te sintagme čuva maglu iznad istorije Titove Jugoslavije i KPJ.

Najmanje je važno što to nije 1974. Već 1971 imamo amandmane na Ustav koji preuzimaju sve ideje MASPOKA

Evo šta o tome između ostalog kaže profesor Mihailo Đurić

" Treba biti načisto sa tim da je Jugoslavija već danas gotovo samo geografski pojam, budući da se na njenom tlu ili, tačnije, na njenim razvalinama, i to pod maskom doslednog razvijanja ravnopravnosti između naroda koji u njoj žive, uspostavlja nekoliko samostalnih, nezavisnih, čak međusobno suprotstavljenih nacionalnih država. To je činjenica kojoj treba smelo pogledati u oči."

Ovo je deo Đurićeve diskusije izrečene 18. marta 1974.I slovima osamnaesti mart hiljadu devetstotina sedamdeset prve godine.
Dvadeset pet godina posle rata nasrtljivi nacional-šovinizam pod rukovodstvom KPJ odbacuje ideju jugoslovenske državne zajednice.
Preporuke:
34
9
11 četvrtak, 06 decembar 2018 11:42
TOPLIČANIN POTOČIĆ
Svaka čas autoru,potrudio se. Ali NOVA JUGOSLAVIJA, to je ipak previše.
Preporuke:
15
17
12 četvrtak, 06 decembar 2018 11:59
Zgrožen aktuelnim stanjem u svakom pogledu
A da se malo energije, ljubavi i razumevanja uloži u državu u kojoj (sada) živimo?
Aktuelno titoslovenstvo je prava šizofrenija,
nema Titoslavije i ne može je više biti!
Preporuke:
37
7
13 četvrtak, 06 decembar 2018 12:38
Spiridon
@ Zgrožen aktuelnim stanjem u svakom pogledu

A da se malo energije, ljubavi i razumevanja uloži u državu u kojoj (sada) živimo?
Aktuelno titoslovenstvo je prava šizofrenija,
nema Titoslavije i ne može je više biti!


I posle Tita Tito, jer to je nama naša borba dala da imamo novoga Titu, Vučića maršala...
Preporuke:
22
17
14 četvrtak, 06 decembar 2018 13:16
Agent za Ogorčeni vojvođanski pensioner 1
...To je potpuna laž, nisu Srbi žrtve jugoslovenstva već njegovog nepostojanja, toga što Hrvati, Šiptari i ostali nisu hteli da budu Jugosloveni i što se ta država raspala i onda naš narod dobi batine svuda. Za vreme Tita niko od njih nije smeo da se odvaja,

Niko nije smeo da se odvaja al je smeo da se priprema. Avnojevsko komadanje srpskog etničkog prostora, fusnota: „Ilok u Srbiji????“, pravljenje veštačkih nacija, betoniranje jama, federiranje federacije, maspok zaključno sa ustavom 1974 o koji je lepo pomenuo g Seljak Bezemljaš???
Koliko god vi komunisti uzvikivali parole gotovo da ste isti materijalisti kao i zapadni neoliberalni kapitalisti. Nekad vikendice kod Budve i Splita....a danas???? Da li biste danas dali Kosovo i Methoiju za vikendicu kod Paralije i na Halkidikiju??? A što ne odete ponovo u split, na auto stavite buktinje pa im pričajte o titi i jugi.
Preporuke:
32
7
15 četvrtak, 06 decembar 2018 13:23
Agent za Ogorčeni vojvođanski pensioner 2
Uvek mi je smetala teza kako Srbi treba da budu srećni i zahvalni za jugoslaviju jer su tobo'ž zahvaljujući njoj živeli u istoj državi. Ispada nekako naopak sled događaja. Ko je koga oslobodio i napravio? Srbi jugoslaviju ili jugoslavija Srbe? Pa nije jugoslavija oslobodila i okupila Srbe već obratno. Valjda su Srbi već bili slobodni (bar jedan dobar deo), imali svoju državu-države (Kraljevina Srbija i Kraljevina Crna Gora koja se smatrala tada nacionalno srpskom) , pa su onda oslobodili ostale Srbe, usput i druge narode, i na koncu napravili jugoslaviju. I bez jugoslavije, da je politika krenula drugim tokom, nakon završetka I Sv.rata Srbi bi živeli u jednoj državi. Bili bi okupljeni u Kraljevinu Srbiju na prostorima koje su Srbi i njihova vojska oslobodili.
Preporuke:
33
5
16 četvrtak, 06 decembar 2018 13:54
Staljin
@Spiridon

Ti si jedan obični razmaženi krugodvojkaš kome smetaju naša braća zapadno od Drine. Samo takvi mogu oslobodioce da nazovu "šumskom bandom". Ko je tvoj heroj? Da nije možda onaj Vuk Drašković, pardon Draža Mihailović...? I ko su ti tvoji Srbi i tvoje srpske tekovine? Ona dekadentna odrođena buržoazije koja je živela na grbači osiromašenog srpskog naroda? Ili možda onaj Nikolaj Velimirović što je poredio Hitlera i Svetog Savu? Partizani su ti po svim kriterijumima bili isto što i Karađorđeva vojska iz 1804. Da su pobedili ti tvoji naša zemlja bi ušla u NATO.
Preporuke:
39
32
17 četvrtak, 06 decembar 2018 14:07
Lovćenac
Drago mi je da se konačno pojavi neko da eksplicitno osudi velikosrpstvo i da pohvali Tita koji se borio protiv toga i koji je dosta učinio i za Srbiju i za Crnu GOru. Velikosrpstvo je veliku šteta za naš bratski srpski narod jer su usled tog zla svi komšijski narodi omrzli Srbe. Sve je to započelo sa Miloševićem i njegovim agresijama, a zatim su istu politiku umivenim putem nastavili Tadić i Koštunica koji su kojima bi najmilije bilo da gazduju Crnom Gorom i koji su sproveli pljačkaške privatizacije. Sva sreća pojavio se Vučić i on se bori i protiv nacionalizma i protiv lopovluka. Ponovo su odnosi Srbije i Crne Gore bratski. Sada jedini problem pravi SPC.
Preporuke:
4
63
18 četvrtak, 06 decembar 2018 14:20
Titoisticki Jugosloveni protiv velikosrpskih Jugoslovena protiv Betmena
Kada ne mozes da povezes uzrok sa posledicom, onda imas teoriju zavere.Posto se titoisticki najbolji zivot okoncao u klanju komsija, a ne mozete u njemu da nadjete uzrok (nije socijalisticka privreda, nije politicka jednopartijska diktatura, nisu sukobi unutar partijske oligarhije, mora da su Vatikan i iluminati uz pomoc NATO-a kao vojnog sredstva svetskog imperijalizma i katolicanstva).Komunisticka paranoja od spoljasnjih i unutrasnjih neprijatelja je postala metodsko objasnjenje raspada SFRJ (tako je to kada niko ne cita onaj natpis na telefonu "PAZI!NNEPRIJATELJ PRISLUSKUJE!").SFRJ je bio jedan od najnizih oblika ljudskog organizovanja.Posto sam rodjen u industrijskom gradu u visenacionalnoj sredini, mogao sam da pratim to sistemsko stvaranje malogradjanstine od radnistva i srednje klase lisenih bilo kakvog identiteta nacionalnog, verskog, kojima "samoupravljanje" sluzi za sprdnju, a "bratstvo jedinstvo" ni za to.To je dovelo do "privatizacije" licnih interesa koja je prevazilazila
Preporuke:
16
8
19 četvrtak, 06 decembar 2018 14:57
Ogorčeni vojvođanski penzioner
@Spiridon

Koliko mi se čini taj Kalik se pozitivno izjasnio o srpskom patriotizmu. Tako treba, meni je moj otac uvek govorio da treba voleti svoje ali da ne treba mrzeti tuđe.

@Agent

Kako je bilo nekada a kako je sada? Pre jogurt revolucije prosečna plata u Vojvodini je bila 40% veća od prosečne plate u Beogradu i 60% veća od prosečne plate u Srbiji. Danas ja koji sam imao iznadprosečnu platu u Srbiji imam tek oko 5% veću penziju od ženine familije u Leskovcu, iako sam uplaćivao mnogo više od njih u penzioni fond. Znači da sam opljačkan, moje pare je uzeo Miloševio i deo toga dao Marku za džeparac, a deo odneo na Kipar. Posle je tu očigledno i Dinkić omastio brk. A ja eto ispadoh budala što sam uplaćivao u penzioni fond...
Preporuke:
12
19
20 četvrtak, 06 decembar 2018 15:00
Spiridon
@ Staljin

Misliš druže Staljine na onu istu braću za koju nisi ni znao da postoje do dolaska Miloševića, odnosno istu onu braću preko Drine koju je tvoj maršal Tita svojim granicama i novim nacijama, bratstvom i jedinstvom i Ustavom iz 1974, doveo u one republike-male države, pa je trebalo samo malo jugoslovenskog titoiste Miloševića i eto nama Beogradskog pašaluka, dok Srba u Hrvatskoj više nema, Šiptari uzeše Kosovo, muslimani postadoše Bošnjaci iz države Bosne a Srbi iz Crne Gore postadoše Crnogorci iz nezavisne Crne Gore.
Inače hvala na pitanju, moja malenkost i preci mu su bili tu kada je došla ona vaša banda 1944, pređosmo Albaniju, posle Cera i Kolubare, uz Crnoga Đorđija stadosmo 1804, odnosno i njegovog oca sačekasmo kada je u Srbiju došao iz neke crnogorske sirotinje. Prema tome, ako nije zaista problem da se u tom kontekstu ne pominju srpske tekovine, niti Karađorđe, jer takvi kao ti i ne znaju šta je Srbija a kamoli šta su srpske tekovine.
Unapred zahvalan na razumevanju...
Preporuke:
26
33
21 četvrtak, 06 decembar 2018 15:05
Titoisticki Jugosloveni protiv velikosrpskih Jugoslovena protiv Betmena
...imamo zamenu politickog zivota stranackim, pri cemu stranke sluze kao biroi za zaposlavanje, odgovaraju samo svom clanstvu, a bore se kao stranacke vojske, pa je drzava u stalnom vanrednom stanju koje odgovara vlasti jer moze da koristi sva raspoloziva sredstva u stranackoj, ne politickoj, borbi, ali i opoziciji, jer ne mora da nudi nikakve programe osim rusanje "diktatorske" vlasti kojoj kada ode sa vlasti nece biti nista, kao i neprincipijalne koalicije.Eto, od raspada SFRJ do danasnjeg raspada.
Preporuke:
9
4
22 četvrtak, 06 decembar 2018 15:16
Spiridon
@ Ogorčeni vojvođanski penzioner

Koliko mi se čini taj Kalik se pozitivno izjasnio o srpskom patriotizmu. Tako treba, meni je moj otac uvek govorio da treba voleti svoje ali da ne treba mrzeti tuđe.


Sve se slažem sa vama, samo prosto mislim da se gdin Kalik iz nekih svojih ličnih razloga oseća kao Jugosloven, protiv čega ja nemam ama ništa protiv. Što vi rekoste, voli svoje ali poštuj i tuđe...
Preporuke:
10
7
23 četvrtak, 06 decembar 2018 15:26
Agent za Ogorčeni vojvođanski pensioner
Dakle samo da je meni potaman a onaj u Leskovucu nek se češe, njega ste se setili tek kad ste spali na njegov nivo. Da vam nije pao standard verovatno bi vam valjao i Milošević. Mogao je da bude na čelu države i Tesla kad se država raspala i kad su nam uvedene sankcije pad standarda je bio neminovan. Ako kažete da volite svoje zašto ne volite Srbiju kao celinu zbog čega ograđivanje u jedan njen deo - Vojvodinu? Čemu veličanje tita i sfrj koji je odelio autonomnu pokrajinu vojvodinu od srpske celine, to je put ka autonomaštvu i separatizmu. Pričate o ocu, prisetite se dede ili prade koji se radovao ujedinjenju 1918.
Preporuke:
21
3
24 četvrtak, 06 decembar 2018 16:24
Slavomir Srpski
Verovatno nije bilo potrebe ni da se javim. Samo jedno pada izvesno u oci je da dok su pre dosta godina Kalikovi slicni tekstovi ovde nailazili na dosta suprostavljenih stavova, danas posle tih godina se jasno uvidja koliko je propala ta kalikova ideja Jugoslovenstva, barem ovde na NSPM ciji sam direktan svedok (uz jos nekoliko komentatora).

Dakle proces odumiranja Kalikove ideologije je ocit, i skoro zakoncan i pokopan u proslosti.

Ipak bih zamerio neku stvar: naime Jugoslovenstvo za razliku od Kalikovog ideoloskog prepucavanja nije u direktnoj vezi sa Brozovstvinom, kojom se on iskljucivo bavi, vec pre svega sa Kraljevinom izmedj 2 SV rata, kao i nametanje Kopitar-V.karadzic Beckog obrasca nad procesom oslobadjanja Srba od Turaka u 19 veku. Kalik se brine samo o Titoizmu, koji je bio antinacionlan, do te mere da je izmisljao i nepostojece narode, pali negde sa Crvenog Marsa na Balkan, a sve u sluzbi: razbij Srbe definitivno, kosta kolko kosta.

Kalik je dinosaur istorije.
Preporuke:
19
5
25 četvrtak, 06 decembar 2018 16:41
Seljak Bezemljaš2
Jugoslavija je samo geografski pojam i konfederacija od 1971. a Ustav iz 1974 samo potvrđuje to stanje.

To je put nacionalne politike KPJ (SKJ)To je potvrda AVNOJa iz 1942. i 1943. To je potvrda ASNOSA iz 9 novembra 1944.Tada je najbrojnijem narodu određena država od Beograda do Vranja.Polovina postaje kao nacionalna manjinaTo mu je bila nagrada za verovatno i dva miliona kostiju srpskog naroda, ugrađenih u obe Jugoslavije.

Te 1971. mogli su da kažu: "Ja sam (Mi smo)naš zadatak obavio (obavili).Srpska "hegemonija" je uništena.Jugoslavije više nema Nastupaju Velika Hrvatska i Velika Albanija"

Mihailo Đurić je odveden u zatvor.Pet profesora je najureno sa Pravnog fakulteta.
Bez otpora.Razlog treba tražiti u sredstvima koje su komunisti preduzimali prema srpskom narodu od 1941.

Mario Kalik da nam objasni kako vidi Mihaila Đurića.
Preporuke:
23
16
26 četvrtak, 06 decembar 2018 18:58
ŽIVELA ANTIIMPERIJALISTIČKA, ANTIFAŠISTIČKA, ANTIŠOVINISTIČKA, SLOBODARSKA, SUVERENA, VIŠENACIONALNA i SOCIJALISTIČKA SRBIJA!
Ne samo intelektualno, ne samo u mislima, već hrabro i borbeno, a to znači praktičko-teorijski, oslobodimo prvo našu Srbiju od američko-evrounijsko-evroatlanskog okupatora, domaćih izdajnika i kompradora, pa ćemo onda videti ima li iskrene zainteresovanosti i kritične mase i kod drugih naroda sa prostora bivše Jugoslavije za takav veliki poduhvat kao što je obnova Jugoslavije. Za sada, ne deluje tako. Naprotiv, zapadni kolonizator je uspeo da im podstakne i nametne ksenofobiju kroz srbofobiju kao preovlađujući regresivni doživljaj i model ponašanja (pogledajmo samo evroatlanske kolonije i ''države'' - proustašku Hrvatsku i Montenegro). Prvi zadatak - oslobođenje Srbije - sada je primaran, jer je u Srbiji najjača želja (to je i Tito znao), a uskoro će to, verovatno, biti i masovnije htenje potvrđeno praksom za samostalnošću, slobodom, nepokornošću i nepotčinjenošću okupatoru i eksploatatoru. Pratimo i tragove Mihaila Markovića...

Gusle za Kosmet
https://www.youtube.com/watch?v=lbnJW9BtzVE
Preporuke:
35
9
27 četvrtak, 06 decembar 2018 19:16
onako
niti je ta drzava (jugoslavija) nastala bez uticaja sa strane, a takodje, nije se bez uticaja sa strane ni raspala;

bilo je i unutrasnjih teznji za tom zemljom, ali i otpora njenom nastajanju;

sadasnji ekonomski uslovi vecine nastalih drzava su na oko 50% od uslova eu; to ekonomski nije evropski region;

odavde se ljudi bezglavo iseljavaju, a region ima i sve karakteristike evropskih demografskih kretanja;

kao i zapad, i ova teritorija realno stagnira ili retardira;

ceo razvojni model objektivno je u velikoj krizi; nista cudno, sve sto se rodi mora i da umre;

istina je, u ovom kontekstu, mladost ideja, a ona umire, dok je cinizam u porastu;

zakljucak: potrebne su u praksi nove, mlade ideje i istine;

tada ce i prica o jugoslvaji biti normalnija;
Preporuke:
16
2
28 četvrtak, 06 decembar 2018 19:45
Spiridon
@ Slavomir Srpski

Mislim da grešite, zato što nikakvog nesretnog jugoslovenstva nije ni bilo pre rata, odnosno bila je zemlja koja se zvala Jugoslavija a i to tek od 1929 godine, kada je već Radić bio ubijen te je bilo kakva dalja priča sa njim bila i sahranjena. Inače mislim da ne shvatate prosto zašto gdin Kalik ima odnos kakav ima, odnosno previše ga osuđujete a da ne shvatate odakle on crpi svoju priču. On se oseća iz nekih svojih ličnih razloga kao Jugosloven, ja to poštujem iako se ni najmanje ne slažem sa bilo čime što je on napisao, ali ga shvatam i imam razumevanja, jer je makar iskren. Ono što ja ne razumem, to su kosovski junak Dart Vejder, borac protivu Imperije čika Supermen, to jest Samo Jugoslavija je za Srbina potaman bila, pa zato braćo da mi stavimo barjak na jarbol, a taj jarbol na trg, a trg da se zove trg Jugoslavije, pa da tamo svaki dan puštamo Hej Sloveni, jer je to jedna bodra pesma na tragu kosovske etike, koju je inače imao i Car Nikolaj a i Luk Skajvoker...
Preporuke:
3
11
29 četvrtak, 06 decembar 2018 20:39
Ah
Jugonostalgičarima kad god ih uhvati nostalgija ostaje da se uštinu i probude u Beogradu. Teško da će primetiti razliku sem znatno smanjene teritorije. Tu je jedna partija - udbaška (doduše sa mnogo različitih sekti zvanih partije), tu je bratstveno jedinstveni narod naguran svuda a najviše u novobeogradske spavaonice i Dedinje. Tu je i budžet za pljačku a tu su i državna radio televizija k'o u stara dobra vremena samo sa pink pojačanjima.
Kad se užele druga Tite, tu je i mauzolej a tu je i njegova reinkarnacija drug Vučić jelte.
Tu su i doduše nešto smanjeni ali još uvek regioni i legioni poslušnih sledbenika sve sa autobusima i mitinzima, radnim akcijama sa zastavama sendvičima i pivom, a sve fraj!
Doduše udranika nema više jer nema ni naših rudnika ni naših fabrika ni naših banaka ni naših prodavnica. Sve smo to prepustili jelte bratstveno jedinstvenim drugovima i partnerima sa strane jer je njihova zasluga za ovaj raj radničko udarničke kaste koja ni dana nije radila nemerljiva.
Divota.
Preporuke:
12
10
30 četvrtak, 06 decembar 2018 22:09
el srbinjo
Ogorčeni vojvođanski penzioner@

da ti nije bilo leskovčana sa solunskog fronta proveo bi životni vek na imanju nekog dunavskog švabe skupljajući kravlje balege. od penzijskog fonda k und k monarhije dobio bi strugane rotkve.
Preporuke:
21
4
31 četvrtak, 06 decembar 2018 22:36
Spiridon
@ el srbinjo

da ti nije bilo leskovčana sa solunskog fronta proveo bi životni vek na imanju nekog dunavskog švabe skupljajući kravlje balege. od penzijskog fonda k und k monarhije dobio bi strugane rotkve.


Pa sad, samo dve stvari. Prva je da bi od Švaba u bilo kom obliku, dobio daleko veću penziju nego što je i mogao da sanja kod Tite, i posle pravog Tite što je mogao kod Slobe Tite ili kod Vučića Tite. Druga stvar je da možda čovek i nema mnogo sa Vojvodinom, barem ne toliko daleko u prošlost, jer obično Titu i Titine po Vojvodini voledu mnogo oni što su u nju došli tek u Šestoj ofanzivi. Ima doduše i starih Vojvođana ali retko koji, dok na primer u Lovćencu vole Titu kao rođenog oca. Doduše i ja bi ga voleo tako, da me je dovukao od zmija i kamenja pa mi dao tuđe kuće i imanja. Mislim hvala Titi i gde čuo i gde ne čuo što nama iz uže Srbije kao i iz Vojvodine dovede to pojačanje o’zgo tute nute, viđ’ vamo, šjedi jado, da nam bude kvalitetan rukovodeći kadar...
Preporuke:
9
10
32 četvrtak, 06 decembar 2018 22:48
aleksandar
Svaku Jugoslaviju u mutnu Maricu. Punktum.
I Tanasićev i Kalikov tekst samo pokazuju koliko teško se Srbi oslobađaju katastrofe jugoslovenstva. Valjda se to zove mazohizam. Jedino se mi u Srbiji još bavimo jugoslovenstvom, pišu se tekstovi, snimaju emisije i filmovi o "Jugoslaviji", pozivaju se kreature "iz regiona" da učestvuju u tim emisijama i da nas predstavljaju kao hegemoniste i zločince, u ime "jugonostalgije" puštaju se ustaški i mudžahedinski pevači i grupe da žare i pale našim tv programima i halama.
Na neki perverzan način, Srbi su i dalje zarobljeni u začaranom krugu "jugoslovenstva". Da ne pričamo o tome da je kulturna, naučna i medijska scena apsolutno u rukama sredovečnih jugonostalgičara i da se ta barijera teško može probiti dok cela ta generacija ne ode u penziju.
Nemoguće je sve to racionalno objasniti kada se ima u vidu nacionalna katastrofa koju smo doživeli u svim segmentima u toj neprirodnoj tvorevini.
Samo Srbija i Srpska, nikada više Jugoslavija.
Preporuke:
27
20
33 četvrtak, 06 decembar 2018 23:02
@ Spiridon
Vučić je nezreli kameleon i, dubinski gledano, jedna nesrećna i štetočinska osoba koja širi ropstvo i ljudsku bedu među narodom kome pripada. Bio je nacional-šovinista, a danas je izdajnički autošovinista i marioneta kapitalizma i imperijalizma koja u stilu antidržavničkog pijanog rasipnika mahnito rasprodaje prirodne, društvene i državne resurse, gotovo kao i prethodnici. Tu nema nikakvog razvoja. Naprotiv. Služenjem kolonizatoru čini još veću štetu građanima Srbije. Merkelin papučar i Makronov puzavac nema veze sa antifašističkim borcem Titom, sa Pokretom nesvrstanih niti sa herojskom borbom naših rodoljubivih predaka, partizana i partizanki za slobodu od okupatora, za radničku klasu i socijalnu pravdu niti ima veze plemenitom tekovinom real-socijalizma kao što su dostupno i besplatno školstvo (i doktorske studije) i zdravstvo. Nakon pobede u Drugom svetskom ratu i žene su mogle da se masovno školuju i da dobiju pravo glasanja.
Preporuke:
20
8
34 četvrtak, 06 decembar 2018 23:09
mala primedba
Oba teksta i većina komentara pokazuju da srpski narod nije sposoban čak ni da prepozna očiglednu štetu po svoje interese. Zato je ne samo bilo kakva ideja Jugoslavije pogubna, već i bilo kakva ideja ulaska Srbije u EU. Sa titoistima, jugonostalgičarima, drugosrbijancima i radikalima, u takvoj zejednici kao što je EU je sigurno da bismo prošli još gore nego u Jugoslaviji. Jednostavno, srpski narod nema kapacitet da konkuriše narodima koji znaju šta je njihov nacionalni interes i kako da ga brane. Uostalom, po Ustavu, Srbija čak nije ni nacionalna država srpskog naroda, za razliku od praktično svih ostalih evropskih država gde je to jasno definisano.
Ili jednostavnije rečeno, kad smo takve pameti da su nas Slovenci i Hrvati preveli žedne preko vode, Nemci i Francuzi će nas pojesti u jednom zalogaju.
Preporuke:
17
11
35 četvrtak, 06 decembar 2018 23:31
el srbinjo
Spiridon@

dobio bi od švaba da ne kažem šta. možda plinsku bocu da ne ozebe. a vi spiridone i dalje vodite bitku sa neretve. oživljavate ideološki sukob koji nas je zavio u crno. propagirate kulturrasizam deleći srbe na ove u srbiji i one preko drine. na osnovu pojedinačnog iskustva ne bi trebalo izvoditi opšte zaključke.
Preporuke:
16
7
36 petak, 07 decembar 2018 03:15
Bane
@el srbinjo - kakvo pojedinacno iskustvo? Pa 1944-45 je pobijeno izmedju 60-100 hiljada ljudi ( a kasnije mnogo vise) kada su dosle VI licka i II proleterska iza tenkova Crvene armije. Vi masovna ubistva Srba iz Srbije od strane novodoslih titoista nazivate "pojedinacnim"? To je uvreda za Aristotelovu logiku a ona je malo starija od Tita.
Preporuke:
9
19
37 petak, 07 decembar 2018 05:08
Komunisti su ubijali naciste i primereno kažnjavali njihove bezočne sluge. Slava im!
Partizani i komunisti bili su spremni da daju svoje živote za slobodu. Poznato je da su u jednom trenutku nemački zlikovci prestali da primaju dojave, jer ih je bilo previše. Kukavičke ''kontemplativne'' izdajničke ''bubašvabe'' skrivene u ćošku kad je trebalo voditi borbu protiv fašističkih zveri, puzale su pred nacističkim šljamom i služile ih odajući, proganjajući, mučeći i ubijajući hrabre rodoljube i antifašističke borce.
SMRT NACIZMU, KOLABORACIONIZMU I IZDAJI!
ŽIVELO LjUDSKO DOSTOJANSTVO!
ŽIVELA ANTIFAŠISTIČKA SRBIJA!
ŽIVELA SLOBODARSKA BORBA I POBEDA!

EPOPEJA PARTIZANA
https://www.youtube.com/watch?v=zBE649CjV3E
Preporuke:
26
13
38 petak, 07 decembar 2018 07:29
Spiridon
@ el srbinjo

Jes’ i to što kažete, ko se ikada kod Švaba leba najeo, ko je ikada od njih dve dojč marke penzije dobio. Verovatno zato trče ljudi iz Srbije kako znaju i umeju da odu kod Švaba, nikada više u Srbiju da se ne vrate, što im je u Njemačkoj mnogo loše. Kada god vidim nekog takvog a ja Samo slušam ganz genau, natürlich, aaa pa kod nas u Njemačkoj to ne može tako.
Ne delim ja nikoga na ništa dragi moj prijatelju, samo konstatujem da su 1944 došla 6. Lička i 2. Crnogorska, pa kako dođoše tako i ostadoše, posle dođe i šesto-ofanzivno pojačanje, a onda i sva rodbina im. Slažem se, ništa nismo valjali, zato je trebalo nas prvo probrati, pa one što nisu valjali po kratkom postupku, zatim oteti nam višak jer previše smo imali a to nije u redu bilo, pa onda na kraju sesti u fotelje da se tu malo rukovodi, jer šta smo mi gedžovani znali o rukovođenju a posebno o onom kvalitetnom. Tako da sve se slažem, par je to pojedinačnih slučajeva i samo kultur-rasisti mogu da zlobno ističu takve stvari...
Preporuke:
5
11
39 petak, 07 decembar 2018 07:53
Spiridon
@ četvrtak, 06 decembar 2018 22:02 @ Spiridon
Pa sad, čisto sumnjam da je Vučić bio nacional-šovinista kada se učlanio u vama srcu dragu Titin SKJ, koji mu je bila prva ljubav i prva politička partija. Čisto sumnjam da je i Vojislav Šešelj njegov kasniji politički šef iz tog nacional-šovinističkog perioda bio takav kada je kao mlada zvezda istog tog SKJ branio svoj magistarski u Sarajevu na temu Marksistički koncept naoružanog naroda. No vidim da ste vi zaboravili da su ljudi kao Vulin ili Željko Mitrović bili svojevremeni julovska avangarda anti-imperijapističke borbe, a Dačić portparol Miloševićevog SPS-a, kao i da su perjanice tog nacional-šovinizma bili svi do jednog za Titu i Titine pre te ultra-nacionalne faze. Tako da pustite me te prazne priče i te velike globalno bitne borbe, gledam ceo svoj život, sem jednog jako kratkog perioda, jedan te isti politički sistem. Ima uvek neki Vođa, ima njegova svemoćna partija, njegovi čauši, i imaju uvek ti neki izdajnici koji poturaju klipove...
Preporuke:
7
12
40 petak, 07 decembar 2018 08:43
serpska sarma, a mož i pasulj
Drago mi je da postoje Drugovi poput Kalika i G-da SIMPATIZERI poput "Spiridona" da nam posvedoče OSNOVANOST stare narode "Ne pada sneg..." U svakom slučaju, od Kalika očekivano, od herr "Spirice" takođe!? Kao što je interesantno od herr "Spirice" da se SLAŽE sa floskulom (tačnom istina, ali i dalje floskulom) onog "ogorčenog vojvođanskog peMzionera": "Tuđe poštuj, svojim se ponosi"!? Što mnogo govori o LIKOVIMA poput njih dvojice i Druga Kalika!? Jer, ako se vidi šta je STVARNO KO UNEO u Jugoslaviju, može se zaključiti da su Srbi i Srbija TADA imali SVE, a DRUGI NIŠTA! A sada Srbi i Srbiuja SKORO NIŠTA (dobro, Republika Srpska je ipak nešto!), a SVI OSTALO nešto MALO VIŠE, a to je da budu SLUGE TUĐINA u sopstvenim domajama, kao što su I BILI do 1918!? Uzgred, BILO je Srba (i to ne malih!) koji su kolaborirali sa Švabama još 1916-18, a IMA ih JOŠ I VIŠE poput goreimentovanih!? Prema tome, a da zaključimo DOBRO je da postoje, da znamo ko su aplikanti za CRNU REKU!?
Preporuke:
8
7
41 petak, 07 decembar 2018 09:40
Spiridon
@ serpska sarma, a mož i pasulj
Drago mi je da postoje Drugovi poput Kalika i G-da SIMPATIZERI poput "Spiridona"
Oh pa to ste vi dragi moj Sarmice, došli ste nam iz fejs tihovanja da obasjate ovo mesto vašom misli. Elem, izvolite pročitajte svaki moj komentar, kako ovde tako i u tekstu gdina Tanasića, pa ako nađete da se Spirica u bilo čemu slaže kako sa gdinom Tanasićem ili sa gdinom Kalikom a vi se slobodno javite, sa datim citatom iz mog komentara koji bi dokazivao da sam ja za bilo kakvu Jugoslaviju ili bilo kakvo jugoslovenstvo. Ono što vaš mozak očigledno nije u stanju da shvati, je da nikada neću zastupati te vaše Titićke floskule o jednoumlju i da stoga neću juriti izdajnike.
Prema tome ja samo poštujem pravo da gdin Kalik drugačije misli od mene i da se oseća kao Jugosloven ili kao bilo šta drugo. Hvala na pitanju, bio sam i ostaću ono što jesam, nisam kao vi Tita-partija a onda Srbija do TokiJa, sa propratnim jurcanjem nepravovernih izdajnika...
Preporuke:
4
10
42 petak, 07 decembar 2018 09:56
Spiridon
@ serpska sarma, a mož i pasulj
Jer, ako se vidi šta je STVARNO KO UNEO u Jugoslaviju, može se zaključiti da su Srbi i Srbija TADA imali SVE, a DRUGI NIŠTA! A sada Srbi i Srbiuja SKORO NIŠTA
Inače hvala vam što se javili, zafalilo nam je malo u diskusiji srboidnog-jugoslovenstva miloševićevske provinijencije, koje tako zdušno zastupate svi vi što ste nekada voleli Titu i Titine, pa onda posle na kraju balade shvatili da vas je Tita malo izradio, pa onda daj da mi vidimo đe je naš deo u toj SFRJ. Tako da, kada me već vučete za jezik, internet rab zvani Spiridon smatra isto što i otac mu, deda mu i pradeda mu a to je da bilo kakvu Jugoslaviju nikada nije trebalo ni napraviti, ni sa kraljem ni bez njega a sa Titom. Da je sreće, svaki 1. decembar bi trebao da bude dan žalosti u Srbiji, i da se sve zastave spuste na pola koplja, jer je tog dana 1918 srpski narod sebi samom potpisao smrtnu presudu. Imali smo priliku kakva se dobija jednom u hiljadu godina, pucali smo sebi u glavu...
Preporuke:
8
7
43 petak, 07 decembar 2018 11:09
serpska sarma, a mož i pasulj@ Spiridon
Bilo bi mi drago kad biste me podsetili gde sam ja to bio ZA Miloševića. Ako mislite na moj iskazan stav da su OKOLNOSTI prinudile Miloševića da se u nekim trenucima ponaša "pro-srpski" (recimo u Dejtonu), to je jedna stvar, a sasvim druga stvar vaša učitavanja. Drugo, fala Višnjemu da se i vi KONAČNO deklarišete kao ANTI-Jugosloven! No, vaše DAVANjE za pravo "nezadovoljnom vojvođan(er)skom peMzosu" i slaganje sa FLOSKULOM "tuđe poštujemo, svoje volimo", prosto POZIVA da se RAZMOTRI PITANjE ŠTA je to 1918 bilo NAŠE, a šta NjIHOVO, pa da bi se POŠTOVALO!? Osem, ako i Vi na Makaronovom tragu ne smatrate da se sa PROŠLOŠĆU MOŽE onako postmoderno poigravati, obaška vaša JEDVA PRIKRIVENA obrenovićevska mantra o "maloj, ali časnoj Srbiji"!? Pa da vas u tom smislu pitam, jeri mislite na ONU (i)sPrdiju iz Tajne Konvencije 1881!? Čisto onako da se otvore karte, g-dine Grofe Mijatoviću!? E, sad kakva je to "suštinska razlika" između grofa Mijatovića i barona ot Golič, paaa neznam, stvarno neznam!?
Preporuke:
8
7
44 petak, 07 decembar 2018 12:39
aleksandar
Za "komunisti su ubijali naciste.....".
Vrlo je idealistička ta Vaša "partizanska epopeja".
Ako ćemo realno, nije mnogo Nemaca izginulo u ratu 1941.-1945. od ruku patlidžana. Nešto jeste tek nakon ulaska Staljinovih trupa u Jugoslaviju i tokom povlačenja Nemaca u poslednjoj fazi rata. Pre toga, gotovo ništa (na opevanoj čuvenoj "Kadinjači" je poginuo slovima i brojem jedan "Nemac").
"Partizanska epopeja" je bilo uglavnom manje ili više organizovano povlačenje pred povremenim nastupanjem Hitlerove trećepozivske soldateske (sve te tzv. "ofanzive" i slični "podvizi").
"Partizanska epopeja" je pre svega bila socijalistička revolucija (partizani su pozvali na oružje tek nakon napada Hitlera na Sovjetski Savez) i građanski rat, gde su se Srbi komunisti i Srbi monarhisti žestoko međusobno istrebljivali. Što je naravno bila katastrofa za naše nacionalno biće.
Za one koji nisu upoznati, čak su prokaženi italijanski "fašisti" u mnogo navrata spasavali i štitili narod srpski od ustaške kame.
Preporuke:
11
18
45 petak, 07 decembar 2018 15:10
@ petak, 07 decembar 2018 06:53
Vučić je bio nacional-šovinista i tu nikakva tvoja spiridonska relativizacija ne pomaže. 100 za 1 izgovara nacista ili nacional-šovinistički idiot. Što se tiče njegovog članstva u SKJ, učlanio bi se taj heteronomni, nezreli i karijeristički kameleon u svaku partiju koja je u trendu. Kad je trend bio biti birokratski ''komunista'' tu je bio, kad je trend bio biti među šovinistima bio je njihov potrčko. Sad je trend da budeš antinarodni evrounijski desničar, izdajnik i autošovinista i taj zadatak kameleon revnosno ispunjava na ''polzu'' ravnodušnih jadnika i primitivnih botova, uplašenih, popustljivih i koristoljubivih desničara, mondijalističkih ''levičara'' i zapadnog kolonijalnog šljama. Dok mu slobodoljubivi i rodoljubivi ne stanu za vrat.
Preporuke:
11
3
46 petak, 07 decembar 2018 15:18
Spiridon
@ serpska sarma, a mož i pasulj

Dragi moj Sarmice, malo ste ranije trebali da nam se pridružite, jer je ovaj tekst samo nastavak ili ti bolje rečeno odgovor na tekst gdina Tanasića. Napisah tamo omanje traktate, na temu 1 decembar 1918 dan srpske propasti, odnosno ovde samo konstantujem da su ta dva teksta jedno te isto, to jest da je gdin makar Kalik iskren Jugosloven, tako se i oseća, tj srcem je i dušom za Titu i Titine. Tako da je moja inkriminsana opaska samo glede toga da treba poštovati svačije pravo da zastupa drugačiji stav i da se oseća nacionalno kako god želi.
Naše je hvala na pitanje kompletno štokavsko područje, odnosno ono što nam je nuđeno Londonskim ugovorom, samo smo mi bili glupi, naš kralj megaloman i sebi samom potpisasmo smrtnu presudu. Međutim, to nije značilo da treba da uzmemo batinu i pođemo za Miloševićem titoističkim Jugoslovenom i njegovom ženom idemo da se bijemo okolo, nego prvo da skinemo Titine, izvršimo potpunu lustraciju, pa vidimo šta i kako dalje...
Preporuke:
3
6
47 petak, 07 decembar 2018 16:08
Spiridon
@ @ petak, 07 decembar 2018 06:53

Koliko ja znam celu tu nacional-šovinističku nazovi partiju za polusvet, je stvorila titoistička Udba, odnosno celu tarapanu 90-tih napraviše Milošević-Titić, žena mu i ostala vrhuška Titine partije-srpsko odeljenje, koja se prozva SPS. Inače u zemlji Srbiji ne postoje bilo kakva trajna ili bolje reći bilo kakva politička uverenja, već samo Vođe, njegovi čauši, i stado vernika u Vođinu “genijalnu” promisao. Uostalom, gde ćete boljeg primera od vas samog i tog vašeg staljinizma-titoizma, koji je samo posledica vaspitanja i života pod Titom, odnosno da ste se rodili i živeli u Španiji nekim slučajem, bili bi težak frankovac i mrzeli bi ste komuniste toliko, da ni za njihovo ime ne bi ste želeli da čujete...
Preporuke:
2
12
48 petak, 07 decembar 2018 16:59
Jugoslavija ne, Srbija da, homogeno srpstvo da
SFR Jugoslavija se nije ni branila, branili su se nacionalni interesi i vodila se borba za teritorije. Jugoslaviju nije imao ko da brani onako kako je idejno zamišljena "kao zajednica ravnopravnih naroda i narodnosti", već samim puštanjem Slovenije da izađe iz zajednice. Nakon Slovenije branila se Moljevićeva Jugoslavija ili homogena Srbija, što je odlična stvar samo da je uspjela. Ovako kada nije uspjela sa "mršavim rezultatom", Republika Srpska "koja još visi između pripojenja Srbiji ili nestanka u novom ratu, ukoliko se izgubi rat' / koji zbog toga Srbi ne smiju nikako izgubiti i Srbija u punom svom kapacitetu mora biti uključena u taj rat. Znači da pozicija srpskih nacionalnih interesa "Jugoslavija" je bila dobar "paravan" za homogenu Srbiju. Danas više nije potrebno te vrste lukavstvo ili mudrost, tako da treba otvoreno nastupati kao ujedinjenju ostataka srpskih zemalja Republike Srpske Srbiji. Ukoliko može mirom, dobro je, ako ne može tako onda totalnim ratom.
Preporuke:
6
8
49 petak, 07 decembar 2018 17:09
Jugoslavija ne, Srbija da, homogeno srpstvo da
Jugoslavija ili srpsko teritorijalno proširenje do granice sa Austrijom i do granice sa Grčkom je izgubljena stvar i to treba zaboraviti, ali zato se treba fokusirati na ono što je još ostalo srpsko da se sačuva Republika Srbija i Republika Srpska i da se spoje u jednu srpsku državu. Nema više potrebe da se gubi snaga na raspravama oko Jugoslavija, šta bi bilo kad bi bilo, treba vidjeti šta će biti i kako pripojiti Republiku Srpsku Srbiji i da se ne dozvoli da Republika Srpska doživi sudu Republike Srpske Krajine. Jasno je da će biti novog rata pa treba biti spreman na njega jer je moguće da Srbi istovremeno vode rat protiv tri ili četiri nacionalne politike kako na Kosovu i Metohiji, tako i Republici Srpskoj a moguće i na drugim teritorijama.
Preporuke:
5
8
50 petak, 07 decembar 2018 17:40
Jugoslavija ne, Srbija da, homogeno srpstvo da
Ne razumijem zašto se Srbi svađaju jesu li Srbi ratovali za proširenu ili ako već neko hoće "Veliku Srbiju" ili za Jugoslaviju. Naravno da se ratovalo za srpstvo i Srbiju simbolički onog trena "kad su skinute petokrake" i kad su se počela podizati tri prsta o uzvikivati Srbija. I neka je, to je pohvalno, ali nije dobro da se oko toga i danas vodi polemika i svađa. Naravno da seSrbi bore za Srbiju i srpstvo. Nikome više ne treba da se "kamuflira" kroz neko "Jugoslovenstvo" i drugi nas prepoznaju kao Srbe i srpstvo. Nema potrebe da se bilo kome skrivamo, mi znamo da smo Srbin a i drugi znaju da smo Srbi.
Preporuke:
6
9
51 petak, 07 decembar 2018 17:59
Jugoslavija ne, Srbija da, homogeno srpstvo da
Srbi su ratovali za ono što je danas Republika Srpska, srpska nacionalna država, srpska nacionalna teritorija, sve srpsko i tačka. To je istina i ne treba se bilo kome pravdati nekim "Jugoslovenstvom". Znači, nema potrebe da lažemo sami sebe i skrivamo pred samima sobom istinu. Još je ostalo ujedinjene Republike Srpske u Republiku Srbiju i to je istina o našoj srpskoj borbi šta nam je u srcu i duši, naravno srpska nacionalna država a ne Jugoslavija.
Preporuke:
6
8
52 petak, 07 decembar 2018 18:08
Jugoslavija ne, Srbija da, homogeno srpstvo da
Treba već jednom da rasčistimo ko hoće s nama Srbima u zajednicu može samo sa pozicija srpske nacionalne politike i nikako drugačije da nam prodaje "pod bubrege" neko "Jugoslovenstvo", ko on ili ona vole Jugoslaviju pa eto mogu sa Srbima zajedu tako. Takvima treba odgovarati "bježi bre" ili Srbija i Srpstvo ili nikako. Tako treba da se Srbin ponaša. Srpstvo je "crvena linija".
Preporuke:
4
7
53 petak, 07 decembar 2018 18:33
negde izmedju
Tito je režim doveo do meke diktature, a sto se ideje komunizma tice - odlicna je, ali nema veze s Titom.
Preporuke:
5
4
54 petak, 07 decembar 2018 20:20
el srbinjo
Bane@

mislio sam na spiridonovo iskustvo. jednom je napisao da su mu partizani ubili nekoga iz porodice.
Preporuke:
1
3
55 petak, 07 decembar 2018 20:41
el srbinjo
Spiridon@

kaže: Jes’ i to što kažete, ko se ikada kod Švaba leba najeo, ko je ikada od njih dve dojč marke penzije dobio.

pa to ih zakoni na to obavezuju. nije to švapska, nego civilizacijska tekovina. svi što radiše tamo krvavo su te penzije zaradili, ništa im švabe nisu dale na mufte. kad su tako fini što nam ne platiše ratnu odštetu? tri puta nas u jednom veku ubijali i rušili. od švaba smo se mnogo više "najeli" granata i metaka, nego hleba. vi ste, izgleda, sledbenik onog neuništivog čoveka iz "ko to tamo peva". nego, za koju se vi to srbiju zalažete? sudeći prema vašim kulturološkim stajalištima i stremljenima to bi bila neka srbija "od jedne do druge reke"?
Preporuke:
6
3
56 petak, 07 decembar 2018 23:59
Seljak Bezemljaš
petak, 07 decembar 2018 10:09 serpska sarma, a mož i pasulj@ Spiridon
Prijatelju,drago mi je da si se javio.
Sa propašću DSSa ovaj sajt su mnogi napustili.

I da te podsetim.Ja sam bio za Miloševića.Bilo je to i više od podrške.
Glasao sam za njega 2000.(na izbore ređe izlazim a pre 2000.nije bilo potrebe.)

Šta ima neprilično u podršci Slobodanu.Kada se sve slegne i nas ne bude ostaje 1999.Za ponos potomcima.
Tu stojim zajedno sa Mariom Kalikom.Loše smo ti društo, šta li.
(Kalik je divan čovek.Idealista levičar.Vrsta koju drugi levičari koriste kao gorivo.Pa su uvek neka vrsta stradalnika)
A ovaj "ogorčeni penzioner".To je član milionske koalicije "radnika i poštene inteligencije" sa KPJ.
KPJ (SKJ)njima obezbeđivala prihode koji se svode na 7 načina pljačkanja i pustošenja države a oni KPJ lgitimnost vlasti.
Kada KPJ nije mogla da ispunjava obaveze koalicija je pukla.(napuštanje koalicije gospodin Kalik vidi kao Antikomunizam)Otišli na razne strane.Ovaj u autonomaše.
Preporuke:
4
7
57 subota, 08 decembar 2018 00:02
Bojan, Priština
Svaka država-federacija u kojoj bi se ovolika količina narodne energije trošila na jalove rasprave , nadmudrivanja i učvršćivanje nekih pozicijanza narode unutar zemlje - ne treba da postoji.

Prvo, ko su ti Hrvati, šta su oni nekad imali od države, ili makar nekih ozbiljnih institucija unutar tuđe države?

Da li je iko pre države srba hrvata i slovenaca uopšte čuo za Hrvate i Slovence?
Čuveni Igor Mandić, arhi-Splićanin svedoči da se njegov deda izjašnjavao kao Slovinac(Sloven) da za ono vreme za hrvate nisu ni čuli u Splitu da uoošte postoje.
Preporuke:
4
2
58 subota, 08 decembar 2018 00:19
Bojan, Priština
2
Ključna mana jugoslavije jeste laž.

Koji smo mi to jugo-sloveni.

Naši i Hrvatski intelektualci treba da prvo rasčiste tu stvar.

Kako je moguće da na istom prostoru žive dva različita naroda izmešani, imaju iste antropološke odlike, govore isti jezik čak lokalno i isti dijalekat, često u mikro prostoru imaju i ista karakteristična prezimena prezimena poput Buha, Budak, Škoro, Sanader, Basta, a da nisu isti narodi?

Znači, prvo treba utvrditi da li su sve to Srbi ili bar poreklom Srbi, ili smo možda svi mi Hrvati, neka dokazi presude, jer nigde na svetu nema dva različita naroda sa toliko istinitih osobina.

E onda ako možemo da na istinitim činjenicama, ako je moguće pravimo neko udruživanje, makar samo i ekonomsko - Cefta a za ostalo kao da smo na dva kontinenta, ni pomoz bog.

Nažalost, zarad trenutnog mira u kući prihvaćena je ta laž, koja je koren svih zala.
Preporuke:
5
2
59 subota, 08 decembar 2018 00:20
mala primedba
@negde izmedju
Tito je režim doveo do meke diktature, a sto se ideje komunizma tice - odlicna je, ali nema veze s Titom.


Potpuno se slažem, dodao bih da za ideje socijalne pravde nije potrebna nikakva Jugoslavija i bratstvo i jedinstvo sa Hrvatima i Slovencima. Kao što za pretvaranje Srbije u pravnu državu u kojoj funkcionišu institucije nije potreban komesar Brisel.
Preporuke:
8
4
60 subota, 08 decembar 2018 07:55
Spiridon
@ mala primedba

Potpuno se slažem, dodao bih da za ideje socijalne pravde nije potrebna nikakva Jugoslavija i bratstvo i jedinstvo sa Hrvatima i Slovencima. Kao što za pretvaranje Srbije u pravnu državu u kojoj funkcionišu institucije nije potreban komesar Brisel.


Tu tako jednostavnu i očiglednu istinu narod zemlje Srbije će shvatiti o svetom nikada, a možda čak ni tada...
Preporuke:
3
7
61 subota, 08 decembar 2018 10:53
el srbinjo
što se tiče raspada jugoslavije, podudara se potpisivanje "vašingtonskog sporazuma o zaštiti vrsta" iz 73.g. sa kasnijom američkom spolnom politikom. između ostalih vrsta, zaštićeni su i kameleoni. pa su amerikanci pod svoju zaštitu stavili u kalemeonstvu ogrezle hrvate, pa donekle i muslimane, koji su se decenijama pretvarali poprimajući izgled okoline. za hrvatskog proleća malo su se više ljuštili, teško se moglo sakriti da se od sredine razlikuju. ali nisu oni tome krivi. priroda ih tako obdarila.
Preporuke:
5
4
62 subota, 08 decembar 2018 11:06
serpska sarma, a mož i pasulj@ Spiridon, pa "Seljak Bezemljaš"
Mislim da sam jednom šjor Spirice već citirao "Istoriju" Nićifora Grigore, gde taj romejski učenjak rekapitulira vladavinu njegovog ZAKLETOG POLITIČKOG OPONENTA cara, pisca i monaha Jovana Kantakuzina: "Samo da je živeo u neko srećnije vreme poveo bi carstvo ka neslućenim visinama!?" Tako je i sa Miloševićem, ma šta o njemu mislili. Drugo, NASILjE u politici je, ako ne poželjno, a ono VRLO NUŽNO SREDSTVO, eda bi se neki ciljevi ostvarili, uostalom, zar nisu SVI NAŠI OPONENTI za njime POSEGLI tokom ratova 1990-tih!? Aj da se lagimo da nisu!? Uostalom, ko OVDE priča o "nevinosti" SVIH DRUGIH, sem Srba!? Samo EKS-TITOISTI i poneko od ostalih... Neke od "OSTALIH" vidim i ovde... Sad, gosn "Selja"!? Za Miloševića NIKAD nisam glasao. Zbog njega sam se sukobljavao sa ocem. Zbog njega sam pravio opozicione gluposti vo vremja ono. U inat njemu sam "šetao" i očijukao sa "Otporom"!? Zato mirne duše i pri čistoj svesti i savesti kažem: SLAVA Slobi Miloševiću!
Preporuke:
7
8
63 subota, 08 decembar 2018 12:53
slikovnica
Sad pogledah ovo oko Novosadskog dogovora. Potpisnici prema mestu rođenja po avnojskim granicama: 9 - Hrvatska, 6 - Vojvodina, 5 - Crna Gora, 2 - BiH, 2 - Srbija.

Uz napomenu da Belić rođen u Beogradu poreklom nije iz Srbije, ni po ocu ni po majci.
http://bit.ly/2QjSza4
Preporuke:
6
2
64 subota, 08 decembar 2018 15:49
slikovnica
(dodatak za one koji nisu odavde)

Prema popisu 1948. u FNRJ je bilo stanovnika rođenih u Srbiji ugrubo 3 puta više nego u Vojvodini i 9 puta više nego u Crnoj Gori. Onih rođenih u BiH 2 puta više nego u Vojvodini i 6 puta više nego u Crnoj Gori.
Preporuke:
4
2
65 subota, 08 decembar 2018 16:12
Turas
@subota, 08 decembar 2018 10:06 serpska sarma, a mož i pasulj@ Spiridon, pa "Seljak Bezemljaš"
Dugo Vas nije bilo pasuljevino sa sarmu .Zbog Vas se javljam . Nisam za "kalikovizam" i ne poštujem(život me naučio ) uviđavnost u ideološkom opredeljivanju . Majka me je učila da čovek mora da pripada svome Narodu u suprotnom je "ništak". Ja takođe poštujem haškog NEOSUĐENIKA Miloševića uprkos što se nisam slagao(valjda je tako moralo da bidne) sa njegovom "uviđavnom" politikom u "regionu".
Gospon "sarmo" nama Srbima smeta što nismo nacionalno opredeljeni , već na uštrb svojih nac. interesa izjednačavamo se sa nac.manjinama , što ove ne lišavam njihovih građanskih prava . Ali Srbija mora da bude stub društvenih i svih ostalih kretanja drugih naroda koji u Srbiji žive . U suprotnom stradamo i mi i oni , kako do sada tako i u budućnosti . Pozdrav.
Preporuke:
7
5
66 subota, 08 decembar 2018 19:18
serpska sarma, a mož i pasulj@ Turas
Moj naklon Počitajemi! Bio sam odsutan, jeri sam otkrio virtuelni "univerzum" Šećer-bega, tamo sam pod mojim pravim imenom, neki su me prepoznali, neke druge sam upoznao i sreo i tako zemaljski dani idu... Što se tiče teme, takva je kakva je, uostalom proces DETITOIZACIJE kod Srba se odvija, polako, sporo, ali se odvija... Naravno sa svim našim manama, od kojih se najveća može svesti u poznatu moravsku sentencu "E neću ni kako ja hoću", na turskom zvanu još kraće INAT!? Što se tiče GEOSTRATEGIJE i ona se odvija nezavisno od naših namera i želja, istina POVOLjNO po nas, ali to ne znači da treba da se opustimo, NAPROTIV!? Još nešto, SVAKA od garnitura, uključujući i Slobinu, je bar "po malo" IZDAVALA, SVAKA je "malo mnogo" KRALA, problem sa ovom sadašnjom je EKSTREMNA NEKOMPETENTNOST! To bi bilo otprilike to.
Preporuke:
4
6
67 subota, 08 decembar 2018 19:38
serpska sarma, a mož i pasulj@ Turas, Post Scriptum
PROBLEM sa Drugom Kalikom i njemu sličnima jeste što NE SHVATA da Tito NIJE bio levičar, niti zagovornik "ravnopravnosti naroda i narodnosti", već opaki avanturista, sličan Imperijinim NEPRIZNATIM SINOVIMA, ma ko on lično bio!? Niti su njegove "slavne ofanzive" bile išta nego spašavanje njegove "maršalske" gu...., NAUŠTRB srpske seljačije, progonjene OD SVIH REDOM (pa i od njegovih!), kao da je zver!? Niti shvata da se Titina "slavna" modernizacija & industrijalizacija može svesti na pogovorku izvesnog Allen-a Dulles-a (šefa CIJE kad je Ajk bio preCednik Amerike): KEEP AFLOAT Tito! Još jednom: KEEP AFLOAT Tito! I treći put za "tvrde glave": KEEP AFLOAT Tito! Jednom rečju PREDALI smo se MANGUPU da nas TRAMPI za malo brašna& Trumanovih jaja!? A koje se sad PREPLAĆUJEMO sa KRVAVOM KAMATOM!? Eto, sve je to lako PROVERLjIVO samo kad bi Drug Kalik VEROVAO njegovim očima!? ALI JOK: "Ćoravom namigivati! Gluvom pričati!" Toliko o Kaliku i inim Titićima& Titićima-uveocima!?
Preporuke:
6
7
68 subota, 08 decembar 2018 20:44
slikovnica
@serpska sarma, a mož i pasulj
Jednom rečju PREDALI smo se MANGUPU

Ovo je napisano u Nedićevoj Srbiji posle Avnoja.
"Ovo nekoliko Hrvata, članova Titove vlade, dopušta verovanje da se šareno hrvatsko društvo okupilo „u vladi oslobođene teritorije” sa posebnim političkim ciljevima, iza kojih stoji i poglavnik i cela Hrvatska zajedno sa dr Vlatkom Mačekom."
"Iz oblika dosadašnjih partijskih akcija na teritoriji hrvatske države, vidi se da mahom stradavaju srpska naselja i da se uništava srpski živalj... I u samim partizansko-komunističkim redovima ubijaju se i uništavaju Srbi, a vodeća mesta poverena su Hrvatima. I ove činjenice ukazuju na ustaški duh u ovim redovima i ostvarivanje ustaškog programa preko Titovih bandi."
"Ovo raskrinkati, ili bar ukazati na ove perfidne mehanizme ustaškog režima, hrvatskih političara i katoličke crkve naša je dužnost."
Referat M. Banića, Beograd, 17.12.1943.
http://bit.ly/1rtytcJ
Preporuke:
6
2
69 subota, 08 decembar 2018 22:17
slikovnica
@serpska sarma, a mož i pasulj
Još jednom: KEEP AFLOAT Tito!

Pa normalno je valjda da Hrvati gledaju da se pozicioniraju u međunarodnim odnosima da bi mogli da realizuju svoje nacionalne ciljeve. Zar nisu prethodno uz podršku Kremlja raskrčili prostor i preuzeli KPJ.

Uostalom, da li uopšte možete zamisliti Srbina u ulozi "Maršala Tita"!? Kakav su odnos imali Hrvati prema "Kralju Aleksandru Ujedinitelju"? I to bez iskustva NDH, naprotiv.
Preporuke:
7
3
70 nedelja, 09 decembar 2018 15:46
serpska sarma, a mož i pasulj@ slikovnica
Bio je ovde sa drugim nick name-om, jedan lik što se stalno pozivao na Banićev referat, a pritom nije ni pokušao da ponudi smisleno rešenje, sem žvakanja davno odbačene obrenovićevštine i zakasnelih i njegovom dobu neprimerenih Nedićevih& Ljotićevih šema!? Ko da ne znamo da je to u "Idejama" PRE Nedića, Ljotića& Banića pisao o NjEGOVOM "ruvu& kruvu" Crnjanski, pa ga opet NIKO NIJE "zarezivao", čak je u emigraciji bio i skrajnut!? Očekujem da slično onom drugom Banićevom fanu podmetnete ŠVAPSKU etničku mapu iz 1940-te, kao "dokaz pogubne karađorđevićevske politike", ko da ne znamo da je "JUŽNI PRAVAC" srpske politike, pod PRITISKOM Austrougara, bio započet od Obrenovića!? Znate NEIMENOVANI "oponentu", abažavam ove što "sve znaju", a samo plasiraju SELEKTIVNE "informacije"!? Provaljeni ste "dragi naš"!? I Last but not least, GLAVNA MANA vašeg pristupa jeste što želite da NASTAVITE kod 1903, kao da baš NIČEG u međuvremenu nije bilo!? U ČEMU se suštinski razlikujete od Kalika& inih Titića-uveoka?
Preporuke:
2
6
71 nedelja, 09 decembar 2018 17:54
slikovnica
@serpska sarma, a mož i pasulj
podmetnete ŠVAPSKU etničku mapu iz 1940-te, kao "dokaz pogubne karađorđevićevske politike"

Evo pogledajte onda ovu "karađorđevićevsku" :) mapu iz 1921.
http://bit.ly/1Ynn7Dq

Za srpski narod je daleko najpogubniji bio Beogradski univerzitet koji je generacijama trovao srpsku decu. Vi ste divan primer :) Srpskim školcima nije bilo dozvoljavao ni da znaju koje su Srbi a koje nisu, gde su srpska sela a gde nisu. Potpuno su odvojeni od evropske civilizacije. Srpska nacija je ometena u razvoju ostala nedorasla okolnim neuporedivo zrelijim nacijama.

Bez toga bi i Hrvat "Maršal Tito" i monstruozne avnojske granice (usred Evrope 20. veka !?) bili nezamisllivi. Bez obzira na "KEEP AFLOAT Tito!", "odluke Drezdenskog kongresa", Sovjete, Engleze, Vatikan, komuniste, Austrougare i druge manje pominjane mračne sile.
Preporuke:
4
3
72 nedelja, 09 decembar 2018 21:43
Ogorčeni vojvođanski penzioner
@srpska sarma

Realno sinko, Tito je bio najveći srpski car. Čak ni Dušan nije imao toliku teritoriju kao on. A to tome koliko je unapredio život našeg naroda da i ne govorim. Neće ovom narodu biti bolje dok se ne vrati na Titove stope. Ne mora nužno komunizam, ali borba protiv lopovluka i postavljanje kompetentnih ljudi na funkcije, to je ono što nam je potrebno. Zato je Tito bio najbolji. Za vreme Tita su svi Srbi živeli u jednoj državi, a posle njega smo se raspali i dobili batine od svakog. Odavno ja govorim, ode Tito, ode i Srbija...
Preporuke:
6
5
73 ponedeljak, 10 decembar 2018 00:10
serpska sarma, a mož i pasulj@ slikovnica
Izvinte "sličice", a ŠTA PIŠE na mapi koju ste priložili!? Da vas PODSETIM: "Vjeroispovjest po opštinama u Kraljevini SHS prema popisu iz 1921. god." Toliko, hvala na pažnji iii... bio je to dobar pokušaj, koji NE PROLAZI kod mene!? Drugo, jeri mislite na onaj Beogradski Univerzitet, koji je dao 1300 kaplara, od koji je MANjE od 50% dočekalo kraj Velikog Rata ili mislite na NEKI DRUGI Beogradski Univerzitet!? Treće, sama vaša tvrdnja da je trebalo "srpsku omladinu PODUČAVATI" u biti RAZBIJA sav determinizam koji je jedva prikriven u vašem nastupu!? Znate, lično sam veliki kritičar karađorđevića i njihovog doprinosa nastanku Jugoslavije, kao i njihovom eventualnom povratku na srpski presto, ali fakat je da je POD NjIHOVIM VOĐSTVOM taj rat DOBIJEN za Srbe!? PROBLEM sa Karađorđevićima jeste isti onaj koji je za Jovana Kantakuzina naspisao Nićifor Grigora: "Da je živeo u drugo vreme..." ... gde te npr. NEĆE JEDAN AUSTRIJSKI GROF, a TVOJ SOPSTVENI POSLANIK u Londonu Čeda Mijatović OLAJAVATI!?
Preporuke:
2
4
74 ponedeljak, 10 decembar 2018 00:12
serpska sarma, a mož i pasulj@ Ogorčeni vojvođanski penzioner
Jeri uzimaš REDOVNO "pilule za lilule"!? Nemoj da promašiš termin, zahebato je to u tvojim godinama!?
Preporuke:
3
7
75 ponedeljak, 10 decembar 2018 05:17
ni za ni protiv Tita
Budući da je klevetanje svakoga ko ne posmatra svet i pojave oko sebe kao vi vaša karakterna osobina, doduše, veoma slična srbijanštini, bar oko tzv. pojma "tekovine" zaobiđite sopstveni besmisao. Tekovina nije nešto očvrslo i stvrdnuto kako je sebi predstavljate već puka misaona prerađevina podložna ovakvom ili onakvom tumačenju. Tako, na primer, četničko junaštvo i oslobodilaštvo kao srpstvo. Naravno, mogu i NOB tekovine a dakako TABAN, RAKIJA, KAFANA ili ĆURČIJA. Ovo tek da shvatiš da Rodčenko nije nikakav običan fotograf. Ubi te ono mračno Heraklitovsko.........
Preporuke:
4
5
76 ponedeljak, 10 decembar 2018 05:31
Camicia rossa
Jesi sarma ali, ondak, srpska nijesi. Nego, šta to bi sa tom vašom upokojenom klasnom borbom!? Kanda jopet voskrese ni đe joj vrijeme nit' mjesto jeste!?
Preporuke:
4
7
77 ponedeljak, 10 decembar 2018 05:45
Camicia rossa
@el srbinjo

Da li vas je neko tero u Švabiju!?
Preporuke:
6
2
78 ponedeljak, 10 decembar 2018 06:00
Camicia rossa
@aleksandar

Uobičajeno lupetanje. Dakle, ako ne ubiješ Nemca ne smeš ni onoga ko u ime njega porobljava zemlju i narod!?!?!? Pa, možda su Boško Bećarević, Zalad i Kosmajac kao i pobegulja Grujičić a da ne zborim o belogardejcima u službi Hitlera kakav je bio Gubarev Nikolaj, bili neprikosnoveni Patrioti!?!?!? Zar partizani nisu pogubili već ako ga nisu u vreme rata smakli jednog Augusta Majsnera ili A. Lera!? O čemu laprdaš?????
Preporuke:
7
5
79 ponedeljak, 10 decembar 2018 06:03
Camicia rossa
@aleksandar

A evo i jedne "neoprostive činjenice". Naprosto, od tolikog broja srpskih izdajnika i esesovskih simpatizera jedva je bilo moguće probrati i smaknuti čistokrvnog Dojčera.
Preporuke:
6
5
80 ponedeljak, 10 decembar 2018 13:08
el srbinjo
Camicia rossa@el srbinjo

Da li vas je neko tero u Švabiju!?

gde me samo nađoste? oteraše me švabe 1941.g. da pravim neki put. u nemačku sam došao vezan.
Preporuke:
5
5
81 ponedeljak, 10 decembar 2018 15:06
Camicia rossa
Šta je? Ne prija istina o 6. ličkoj!?!? Da su je pri oslobađanju Srbije činili sve sami Šumadinci, mladići koji su popunjavali njene redove umesto poklanih i pobijenih ličkih mladića i devojaka. Pa, prirodno, kako bi, onda, priznali ko je to, zapravo, upadao u dedinjske vile i kućerine. Bili su to, dakako, ovdašnji srbijanski osloboditelji a sve pod kapom kobajagi 6. ličke. Manipulacija podacima zlata vredi. Sada pripovedaju bajke o svom junaštvu i "antifašizmu" ne bi li prevarili naivne i neznalice. Ko to danas "osvaja" i rasprodaje socijalističko nasleđe? Možda opet 6. lička proleterska. Niste se setili ni da u celo posleratno doba siđete u te jame i prebrojite koliko je Tesli tamo okončalo. Dobro, vas su od domaćih izdajnika oslobađali četnici i ljotićevci...
Preporuke:
6
7
82 ponedeljak, 10 decembar 2018 15:13
Camicia rossa
@el srbinjo

Bar si tamo bio od neke koristi kada si već odbio da se boriš za svoju zemlju i narod. Kako bi te, inače, i oterali, zar ne? Ne zvuči li logično?
Preporuke:
5
5
83 ponedeljak, 10 decembar 2018 20:49
el srbinjo
Camicia rossa@

Bar si tamo bio od neke koristi kada si već odbio da se boriš za svoju zemlju i narod. Kako bi te, inače, i oterali, zar ne? Ne zvuči li logično?

hoćeš da kažeš da su u ratnom zarobljeništvu u nemačkoj bili samo oni koji su odbili da se bore za svoju zemlju i narod? i tito je priznao one koji su bili u zarobljeništvu, a ti ih na priznaješ, aludiraš da su izdajnici. partijska nedisciplina? i odakle taj tvrd i nepokolebljiv stav? da se nisi ti negde možda borio za svoju zemlju i narod?
Preporuke:
4
6
84 ponedeljak, 10 decembar 2018 22:39
Camicia rossa
Malo si mlad da bi bio u nemačkom zarobljeništvu. No, lagarija je ovde ko dobar dan. Elem, moj otac je među prvima kao graničar opalio puškom na neprijatelja, ranjen je u nogu i odveden u Segedin u zarobljeništvo. Sve se odigralo na severu zemlje, u predelu Gakova, blizu Sombora. Uspeo je da pobegne i potom je radio za NO odbor. To je primer koji pokazuje da ne posmatram pojave onako kako mi vi sugerišete. Bavite se manipulacijom i lažima što je odvratno.
Preporuke:
6
4
85 utorak, 11 decembar 2018 01:31
el srbinjo
Camicia rossa@

pa, prvo si ti sugerisao da radim u nemačkoj. naravno da je priča o mom zarobljeništvu izmišljotina, ali toliko očigledna da je svakom ko je pročitao komentar bilo jasno da se šalim. sumnjam da si je i ti bukvalno shvatio, nego si je namerno prikazao ozbiljnom da bi me nazvao lažovom. dakle, sve vreme si ti manipulisao. vrlo prostački i zlonamerno. uzgred, priča je u stvari i tačna, samo što se ne radi o meni, nego o mom stricu, koji je 41.g. odveden u nemačko zarobljeništvu odakle se nije vratio. govorio sam u njegovo ime.
Preporuke:
4
4
86 utorak, 11 decembar 2018 06:51
Bane
@Camicia rossa - istina o VI lickoj ili II proleterskoj? Gde si video tu Sumadince? Tito, Kardelj, Djilas, Velebit, Kapicic ili Koca? Imamo takodje Krcuna koji rece nismo vas (Srbe) dovoljno pobili - svuda ima "patriota" pa tako i u Uzicu. Eno cveta im izlozba "Mleko i krv". Statistiku su pisali "licko-proleterski oslobodioci" Srbije u minsitarstvu pravde, nisam ih ja terao: http://www.otvorenaknjiga.komisija1944.mpravde.gov.rs/ Ne mislim da ce ti koji su puskom oslobadjali vile i kuce na Dedinju i Senjaku (kao ni njihovi "naslednici") sada da kazu jeste opljackali smo. Jos nigde nisam video lopova koji se hvali kradjom, nego kaze idem da radim.
Preporuke:
7
5
87 utorak, 11 decembar 2018 07:51
Camicia rossa
@el srbinjo

Pre svega, nauči da sagovornika oslovljavaš sa vi a ne ti. Vi ste najobičnija primitivčina. A laž je vaša karakterna osobina. O čemu dalje da razgovaramo ako je to uopšte i bio?
Preporuke:
5
3
88 utorak, 11 decembar 2018 12:29
Camicia rossa
@Bane

Šta je, smeta vam istina osnovana na čistoj logici. Kako je moguće da VI lička dospe do Srbije netaknuta sa sve svojim Ličanima prošavši kroz najkrvavije bitke NOR-a!? Ako to nije bilo moguće usled velikih žrtava i gubitaka onda je morala biti usput popunjavana. A od koga je mogla svoje rezerve popuniti? Pa, od onih mladih boraca iz krajeva kroz koje je sa puškom u ruci prolazila. Dakle, kada su stupili na tlo Srbije bilo je prirodno da je popunjavana srpskim mladićima. Ništa logičnije od toga! E, sada, kada pričamo o jurišu na dedinjske vile u kojima su boravili oni koji su okupirali zemlju ili oni koji su mirno posmatrali pljačku i ubijanje od strane okupatora i njegovih domaćih kolaboranata onda se ništa prirodnije nije moglo očekivati nego osveta za takvo ponašanje. Da, tu osvetu su izveli, između ostalih, i pripadnici pomenute partizanske jedinice. Samo, logično je da je u njoj većinu predstavljao novopopunjeni kadar. Pod imenom VI ličke to su izveli Šumadinci.
Preporuke:
5
7
89 utorak, 11 decembar 2018 13:53
el srbinjo
Camicia rossa@

Pre svega, nauči da sagovornika oslovljavaš sa vi a ne ti...

a kako ti ovde oslovljavaš?.. Malo si mlad da bi bio u nemačkom zarobljeništvu.

znači ti sebi dozvoljavaš ono što drugima braniš. zaključak-umišljena si veličina. kompleks više vrednosti.

komentarišem ovde blizu deset godina, a do sad nisam naišao na tako ostrašćenog komentatora. kakva rasprava s tobom? pa ti se nisi javio da vodiš raspravu, nego da se svađaš. ovako počinje jedan tvoj komentar: Šta je?...prilično izazivački i neotesano.

tačno se kod tebe oseti ta frustracija zbog propale ideologije. ali sa tako "karakternim" njenim zastupnicima nije ni čudo što je propala.

u pravu si što se tiče dalje konverzacije. treba je prekinuti. nemam nameru da se valjam u tvom blatu. zbogom i neka ti je bog na pomoći.
Preporuke:
5
5
90 utorak, 11 decembar 2018 15:06
Camicia rossa
@el srbinjo

Sem što ste božja ovčica tanko i kapirate. A kada masno lažete onda i ne zaslužujete da vas oslovljavam do kao običnog uličnog mangupa. Dakle, prema svecu i tropar!. Prigovarate zbog "propale ideologije" a i ne shvatate šta je to. Vaše verovanje, ako je iskreno jer je teško u to verovati kako ste dokazali, je upravo ta propala ideologija koja se preko dva melenijuma vucara ko omašćena krpa po radionici kakvog majstora. U pitanju je, zapravo bigoterija. Znate, na francuskom ima značenje licemerstva i verske zatucanosti.......
Preporuke:
5
5
91 utorak, 11 decembar 2018 15:18
Đorđe Ivković
Vi se ovde prepirete oko dva u suštini jednako austrogarštinom kontaminirana viđenja Jugoslavije.

Naravno da je Kraljevina Jugoslavija bila suštinski Velika Srbija. Da. I šta?

Činjenica je da je Kraljevina SHS bila najmoćnija srpska država od Dušanovog carstva. I to potvrđuju istorijske činjenice.

Ključni slom se dogodio 1928 godine neuspehom plana Kralja Aleksandra o "Amputaciji Slovenačke i Hrvatske", čime bi se proces srpskog ujedinjenja okončao, a niko ne bi bio oštećen. Slom je u tome što su plan sprečili zapadni Srbi, pa su kasnije, uporno, po cenu sopstvenog holokausta, ostali verni austrougarštini.

"Partizani i komunisti bili su spremni da daju svoje živote za slobodu. Poznato je da su u jednom trenutku nemački zlikovci prestali da primaju dojave, jer ih je bilo previše."
Jeste, samo su dojave stizale od komunista.
Prvo od Ratka Mitrovića - Šilje i n.h. sestre mu Vukice, pa redom jedni druge, Đuro Strugar, David Pajić, Savo Stjepić, Dušan Grubač... sve "Beogradžani".
Preporuke:
2
10
92 utorak, 11 decembar 2018 15:30
Oslobađanje Beograda - Liberation of Belgrade
Aleksandru i ostalom besramnom relativizujućem ološu, kao i potomcima saradnika okupatora preporučujem da obnove stranice slavne borbene istorije sinova Srbije.

PARTIZANI ZAUVEK U SRCIMA ANTINACISTA
Oslobađanje Beograda - Liberation of Belgrade
https://www.youtube.com/watch?v=eljiG2K0iyw
Preporuke:
11
3
93 utorak, 11 decembar 2018 19:53
serpska sarma, a mož i pasulj
Draga braćo nacionalisti, nemojte se uzbuđivati i nasedati na provokacije ovih u crvenim košuljama. Pa to je stari, dobro poznati Reddy alias Cyber Makrsista alias Likota itd. itd. Znamo da se on vaspitao i obrazovao u šumi, šta drugo očekujete od takvih?!
Preporuke:
5
7
94 utorak, 11 decembar 2018 23:33
serpska sarma, a mož i pasulj
Samo bih primetio da je neko PRISVOJIO BEZ PITANjA moj nick name, a reko bih da je to upravo neki Reddy-jev fan, pošto prethodni PSEUDO"komentar" liči na TROLOVANjE... No, zato što ovde, na ovom sajtu postoje striktna pravila ponašanja, staviću tri tačke ... i smatrajte da sam OPSOVAO. Toliko, hvala na pažnji!?
Preporuke:
4
5
95 utorak, 11 decembar 2018 23:50
@serpska sarma, a mož i pasulj
Troluje Miki
Preporuke:
4
4
96 utorak, 11 decembar 2018 23:57
serpska sarma, a mož i pasulj, ali PRAVI (tek da se razlikujem od TROLA!)@ Camicia rossa
Dodao bih Dame i Gospodo, da sam zamijetio, tipično Reddy-jevski "stil" pljuvanja kod BOTU pod nick name-om Camicia rossa!? Koga, a i ostale "crvene" đilkoše, ovim putem ovbaveštavam da imamo dovoljno kapaciteta za njih u... CRNOJ RECI!
Preporuke:
4
5
97 sreda, 12 decembar 2018 06:07
Bane
@Camicia rossa - Sta je, smeta ti sto izlazi na videlo da su ustase dosle pod imenom VI licke i II proleterske u Srbiju zato sto ti je deda ili otac dosao tim "vozom"? Kako je moguce da pobijeni Srbi u NDH dodju 1944-5 u Srbiju? Dragi ujkice, nisu to bili Srbi nego tvoji. A mobilisani mladici iz Sumadije nisu jurisali na Dedinje nego su poslati na Sremski front gde su takodje izginuli pa opet nekako nisu stigli da "oslobadjaju" tudje vile. Dragi, ukljuci malo prostora izmedju usiju pre nego sto nesto otkucas.
Preporuke:
6
6
98 sreda, 12 decembar 2018 07:11
die Rote Fahne
@serpska sarma, a mož i pasulj, ali PRAVI

ZNAČI, priznaješ da si srpska sarma u turskoj oblandi! Braća će, valjda to razmeti, ne!? Šumideru, opet si aterirao na blatnjavi tarmac.
Preporuke:
5
3
99 sreda, 12 decembar 2018 07:36
serpska sarma, a mož i pasulj, ali PRAVI (tek da se razlikujem od TROLA!)
Što naravno NE ZNAČI da se slažem sa TROLOM, iako je sve što je za Reddy du-a rekao TAČNO! Mislim, ako razumete šta HOĆU REĆI...
Preporuke:
0
6
100 sreda, 12 decembar 2018 11:17
Camicia rossa
@Bane

Konverzacija ti je nesuvisla i jedva da se može logički proknjižiti a znaš da ni tvoji malo pribraniji "Momci iz Brazila" u takve bajke ne veruju. Mogu ih ispovedati u operativno-ideološke svrhe što je razumljivo obzirom u kakvom ste se kokošinjcu našli. A ujke ste iskopali ovde u Srbiji jer se sličan sličnom raduje. Znaš, moja majka je bosa po snegu bežala u Velebit od takvih gadova
Preporuke:
6
5
101 sreda, 12 decembar 2018 14:04
Camicia rossa
@Đorđe Ivković

Nije vas sramota da prozivate ilegalce, ljude koji nisu izdržali batine volovskim bičem i drugim alatkama za mučenje u rukama agenata Specijalne policije sastavljene od samih izdajnika i probisveta kakvi su bili Paranos, Dragi Jovanović, Bećarević, Grujičić, Zalad, Vujković i bezbrojni njima slični. Sve to pod komandom esesovskih dresera koji su iz pozadine upravljali pomenutim "vrlim srbijanskim nakazama". Zapravo, i vi ste tek preslikana prilika iz tih gorkih srpskih i beogradskih dana ilegale. Jer, kako tumačiti da istovremeno tako mirno gledate okupaciju sopstvene zemlje a da vam u isto vreme neprijatelje predstavljaju ljudi koji su svoje mlade živote polagali slobode ove zemlje radi!? Uostalom, nije Peti oktobar slučajno nastao.
Preporuke:
8
3
102 sreda, 12 decembar 2018 14:16
Camicia rossa
@Bane

Bedni čoveče, nisi u stanju ni da shvatiš vreme o kome ovde zamuckuješ. To radiš iz neznanja ali i kukavičluka jer se ovo drugo oslanja na ono prvo. Moj otac nije upadao u nikakve vile mada nosi plemićko srpsko prezime/carskog roda/ već je neposredno pre nego što sam rođen odbio ponudu novih vlasti da se useli u jednu folksdojčersku kuću i na njegovo imanje u Banatu uz obrazloženje da mu nije potrebna ničija privatna svojina. Već je mene odgajio u jednoj jedinoj sobici u zgradi u kojoj je stanovao i rođeni brat jednog od najvećih zločinaca, Dragog Jovanovića, kome, usput da kažem, ni dlaka sa glave nije zafalila posle rata. Zašto? Zato što je ustanovljeno da nikome nije učinio na žao niti je koga prokazao. A za razliku od domaćih kolaboranata moja majka je imala prijateljicu, folksdojčerku, koja je iz logora vadila od strane "vrlih Beograđana prokažene Srbe. Zbog toga je posle rata dobila penziju i odbila da se vrati u Nemačku. Prezivala se Kolundžija Julija.
Preporuke:
7
8
103 sreda, 12 decembar 2018 15:28
Đorđe Ivković
1.
Camicia rossa
@Đorđe Ivković

Nije vas sramota da prozivate ilegalce, ljude koji nisu izdržali batine volovskim bičem i drugim alatkama za mučenje


Neće biti baš sve tako. Bećarević i Dragi Jovanović su bili vrhunski profesionalci koji su komuniste lako držali pod uzdom. "Recept" je bio jednostavan. Na početku rata Nemci i komunisti su bili saveznici. Zato su u policiji znali komuniste, pa je do prve "provale" došlo samo mesec dana nakon sukoba Nemačke i SSSR. Namerno su propuštali nekoliko manje eksporinih komunista i među njima par svojih doušnika, da formiraju nove ćelije. Onda ponovo racija. Pogledajte, videćete da su se provale dešavale periodično, svakih par meseci.Jedini koga nikako nisu mogli slomiti je Mustafa Golubović, vrhunski profesionalac. Njega su Nemci streljali vezanog za stolicu, jer nije moglo drkčije pošto su mu sve kosti bile slomljene. Ali, on svoj "Crveni orkestar" nije izdao. Mislite da su obični ljudi u Beogradu znali za Mustafu Golubovića?
Preporuke:
4
8
104 sreda, 12 decembar 2018 19:28
Camicia rossa
@Đorđe Ivković

Tako dakle, Dragi i Bećar su bili vrhunski profesionalci!?!?!? Da nije tragikomično bilo bi prosto neverovatno. Koliko je prvi bio profesionalac najbolje svedoči njegov podebeo dosije u Gestapo beogradskoj centrali gde se o njemu nalaze i takve pribeleške da je odan najmizernijim poslovima, da je alav na novac, nakit i tuđu imovinu, lak na žene i sklon svakakvim marifetlucima. Zaključak, nikakav karakter! Kada ga je Gestapo želeo kazniti intervenisao je i sam Artur Miler iz berlinske centrale Gestapoa!?!?!? A o njemu je, pre toga ponajbolji sud dao i kralj Aleksandar kada ga je proterao u Zagreb kao kaznu za slično ponašanje. Nema šta, vrstan profesionalac, možda i zato što mu je majka bila folksdojčerka. Ovaj drugi, Bećarević, dozvolio je sebi da ga u sred dana ilegalci odvedu na jednu žurku gde su ga namamili i kontuzovali te već spakovali za "transport" koji nije uspeo usled nepredviđenih okolnosti. Profesionalac!?!?!? Imate obraza da javno hvalite ovakve tipove?
Preporuke:
8
6
105 sreda, 12 decembar 2018 22:36
serpska sarma, a mož i pasulj, ali PRAVI@ die Rote Fahne, alias Camicia rossa, alias Reddy
Ko što rekoh CRNA REKA pobediti mora! A za tebe Nemanjin recopis primenjen na vođu BABUNA!
Preporuke:
4
4
106 četvrtak, 13 decembar 2018 07:13
die Rote Fahne
@serpska sarma, a mož i pasulj, ali PRAVI

O tebi je i previše napisano. To si mnogo čime i zaslužio. Mlatiti po mrtvom magarcu je gubljenje vremena a i grehota je.
Preporuke:
5
5
107 četvrtak, 13 decembar 2018 09:21
serpska sarma, a mož i pasulj, ali PRAVI@ die Rote Fahne, alias Camicia rossa, alias Reddy
Inače, Camicia Rossa, alias Drug Reddy, kad pominjete da je Dragi Jovanović bio gnjida od čoveka, ZAŠTO su komunisti posle WW2 KORISTILI baš Dragog Jovanovića kao SVEDOKA OPTUŽBE protiv đenerala Mihailovića, a kasnije njegovo svedočenje za harangu protiv Karađorđevićam, u smislu njihovog nemorala i alavosti!? OSNOVNO je u pravu da je NEPOUZDAN čovek NEPOUZDAN i kao svedok!? Kako to da se zgražavate nad čovekom Dragim Jovanovićem, a koristite njegovo "svedočenje" u procesima protiv Mihailovića i Karađorđevića!? Jer, baš po svedočenju Dragog Jovanovića donose se PRESUDE o ODUZIMANjI IMOVINE i LIŠAVANjU DRŽAVLjANSTVA SVIH Karađorđevića, između ostalih i tad vrlo mladog (manje od 2 godine) Aleksandra Karađorđevića ili npr. Marije, Tomislava i Andreja Karađorđevića, koji su GODINAMA PRE RATA i TOKOM CELOG RATA ŽIVELI VAN ZEMLjE!? Šta je to Dragi Jovanović mogao da kaže o njima!? NIŠTA BITNO! A opet mu verujete!? Obaška žaljenje Krcunovo što su "morali da streljaju Dragog", kad "nas je toliko toga naučio"!?
Preporuke:
6
7
108 četvrtak, 13 decembar 2018 16:09
Miki
Uh bogami srpska sarma odlično uzvratio Reddy-ju za Dragog Jovanovića, stvarno ne vidim kako crvenokošuljaš može od toga da se odbrani!
Preporuke:
2
6
109 petak, 14 decembar 2018 10:22
Camicia rossa
@serpska sarma, a mož i pasulj, ali PRAVI

Emituješ besmislice! Šta uopšte i kakav značaj u pravu ima pojam pouzdanosti. Na kom se to još primeru iz prava može pokazati da je ovo igralo neku ulogu? Sudi se na osnovu činjenica a ne na osnovu pouzdanosti ili nepouzdanosti. Svedok je pouzdan ako iznosi činjenice a ne pre nego što ih iznese. Pokušavaš kao i uvek manipulacijom i predrasudama da opovrgneš očigledne stvari. Tako si se pouzdao i u svoje ideološke fantasmagorije pa si pretrčavao iz jednog tabora u drugi i završio kao ideološki beskućnika te sada laprdaš gde god stigneš ili te koriste kao dvorsku ludu.
Preporuke:
7
3
110 petak, 14 decembar 2018 11:43
NEMO
-serpska kuhinjo.......


Postovao sam te zbog osobenih pisanija,drugojacijih pogleda,ali posle usporedjenja sa crnom rekom....


Valjalo bi razmisliti jos jedared,usled novoijih dogadjaja kada tako pretis.......


Nije pametno-ja bi stao u tvoju/svaciju odbranu,ali znajuci kakvi su ljudi danas-vasi i nasi.......


Plasim se da li cu uspeti........
Preporuke:
3
2
111 petak, 14 decembar 2018 12:41
Đorđe Ivković
Jugoslavija je samo isti nadimak za dve potpuno različite države.

Prva Jugoslavija je bila najmoćnija srpska država u istoriji. Nakon planiranog ali neostvarenog amutiranja Slovenačke i Hrvatske, proces zaokruživanja srpske države bi bio dovršen. To su sprečili nominalni Srbi a suštinski nedovršeni Hrvati.

Druga Jugoslavija je bila antisrpski provizorijum dok separatisti državno ne ojačaju i osamostale se na račun srpskih zemalja i srpskog naroda. Ni to ne bi moglo biti ostvareno bez ključnog doprinosa nominalnih Srba - nedovršenih Hrvata.

Šta je izvorna i nikad promenjena nacionalna koncepcija komunista konzervirala je opskurna i bizarna "Komunistička Internacionala Staljinističko-Hodžaistička"
http://ciml.250x.com/sections/serbian_section/worldrev_serbian_2015.html

Ta koncepcija se ni po čemu ne razlikuje od savremenog TATO-EU-ljudskopravaško rešenja, sve sa podrškom UČK.

Otuda, podržavam:
CRNA REKA POBEDITI MORA!
Preporuke:
3
6
112 petak, 14 decembar 2018 16:07
Camicia rossa
Kao i uvek do sada sav belaj donosi antikomunizam. Taj revizionistički i potpuno obnevideo pokušaj inverznog kretanja nema gotovo nikakvih šansi na istorijsko uspravljanje. Čovečanstvu nema šta novo da pruži. Eksploatacija prirodnog i ljudskog resursa je dovedena do apsurda. Sudbina sveta je sudbinski vezana za njegov nestanak. To se već uviđa i u najrazvijenijim državama sveta gde se omladina gotovo imperativno opredeljuje protiv takvog sistema. Francuska je najeklatantniji primer. Gotovo da je slično u Nemačkoj. Jakim merama represije gotovo očajnički se sprečava ono što je neminovnost. Ostrva zabluda rezervisana su za uglavnom zaostala društva kakvo su Srbija, Hrvatska i slične katoličke enklave gde popovijoš uvek obavljaju uzaludnu setvu besmislica.
Preporuke:
7
4
113 petak, 14 decembar 2018 20:29
Camicia rossa
@Miki

Ti vidiš koliko vidiš. I budi s tim zadovoljan. Sve drugo je za tebe nedostižno.
Preporuke:
5
3
114 petak, 14 decembar 2018 21:53
Miki
Reddy, vidim da je za tebe nedostižno da odgovoriš sarmi za Dragog. Ćutanje (i prećutkivanje) znak je odobravanja. Nedostatak kontraargumenata pokušavaš da prikriješ skretanjem teme. To je tako vidljivo i providno. I da ti je bar neka tema. Nego stare komunjarske fantazmagorije o svetskoj revoluciji i propasti "trulog kapitalizma". Kako da ne, samo što nije prop'o u Francuskoj, Nemačkoj itd. Možda i hoće jednog dana. Ali ne za tvoga života...
Preporuke:
3
5
115 petak, 14 decembar 2018 23:49
serpska sarma, a mož i pasulj, ali PRAVI@ die Rote Fahne, alias Camicia rossa, alias Reddy, JOPET
Kad već pitaš o pouzdanosti, evo ti par POUZDANIH fakata: 1) Karl Marks budala i težak neradnik, koji se nije brinuo za porodicu, već koješta piskarao ceo život, usput sa jednim od Rotšilda ispijajući šampanjac na marginama Prvog kongresa VAŠE internacionale; 2) Fridrih Englez, najbolji pajtos prethodnog lunatika, ceo život bio u njegovoj senci i to je išlo toliko da je ne samo finansirao prethodnu budalu, već je i priznao za svog Marksovog kopiljana iz veze sa njegovom spremačicom. Inače Englez je živeo sa dve rođene sestre, a dobro je što nije imao klasnih predrasuda, jerbo su obe bile radnice; 3) dedica Lenjin, alias Vladimir Iljič Uljanov, KRVOLOK par excelance, uz to sifilističar i erotoman do bola. Napravio terorističku boljševičku stranku, kojom nije samo prigrabio vlast već izazavao nebrojeno smrti u Rusiji; 3) Josif Visarionovič DŽugašvili-Staljin, mada poverenik prethodnika i uzročnik pored gomile zločina, uradio je nešto ipak dobro, pripremao je sovjetsku Rusiju za rat i dobio ga!
Preporuke:
2
4
116 subota, 15 decembar 2018 06:52
Hugo Ball
@serpska sarma, a mož i pasulj

Nije primereno doktoru poznanja da se služi stranom rečju a da nije u stanju da je napiše pravilno. Excelance sa piše udvojenim L. Podseti me to na ono vaše nesnalaženje sa rečju transcendentalan i upornim izbegavanjem /ispuštanjem/ u tri navrata slova N pred slovom D

loyalté à vous!
Preporuke:
5
4
117 subota, 15 decembar 2018 06:56
Camicia rossa
@Miki

A šta tebi, siromaško, poručiti!? Paučina se 'vata gde ni vlage nema...
Preporuke:
5
4
118 subota, 15 decembar 2018 10:02
Jugoslavija
Tanasićevo jugoslovenstvo je zdravo i logično a nikako mutno kako ga nazva ovaj meni nepoznati autor. Iako su neke primjedbe na mjestu (recimo ona da drugi narodi nisu mogli ništa da učine da očuvaju Jugoslaviju već samo Srbi) tekst ovog autora je u potpunosti konfuzan sam po sebi iako pretenduje da razjasni "konfuzije" iz kritikovanog teksta.
Preporuke:
2
2
119 nedelja, 16 decembar 2018 02:36
serpska sarma, a mož i pasulj@Hugo Ball
A mene više brine ta vaša HRVAŠTICA, nego eventualno (ne)znanje reči iz romanskih jezika!? Podseća me na AustroUgarsku, na tu GADNU "Kakaniju", na konjušarstvo i KulturTregerstvo NAJNEDOSTOJNIJIH među Slovenima!?
Preporuke:
3
3
120 nedelja, 16 decembar 2018 08:08
Hugo Ball
@serpska sarma, a mož i pasulj

A jel' vas možda brine i što je jedan Nikola Tesla govorio HRVAŠTICOM jer je školovan tamo gde i sav intelektualni potencijal ovdašnjih Srba? Pa, da vam nije bilo te i takve kakanije ne bi ni vas ovde, koliko je jada, bilo. Svi bi završili kao rajetinsko đubrivo.
Preporuke:
2
4
121 nedelja, 16 decembar 2018 18:03
serpska sarma, a mož i pasulj@ Hugo Ball
Fala Višnjemu pa smo tu mogućnost SPREČILI! E, sad, što ima KAKANO-ljubaca poput vas, šta ćete, NEKO I TO MORA DA BUDE!? Uzgred, CRNA REKA je streptomicin za take kakano-ljubce!? Oče Brano, oče Brano, mi ti se kunemo...
Preporuke:
3
2
122 nedelja, 16 decembar 2018 18:14
serpska sarma, a mož i pasulj@Hugo Ball
Uzgred, KAKO je to: "jedan Nikola Tesla govorio HRVAŠTICOM"!? "Hrvašticom" može samo da se PIŠE,a govoriti može se samo na SRPSKOM!?
Preporuke:
3
2
123 ponedeljak, 17 decembar 2018 17:12
Miki
Živeo Socijalizam!!
Preporuke:
4
1
124 ponedeljak, 17 decembar 2018 22:07
Hugo Ball
@serpska sarma, a mož i pasulj

Aha, tu smo, dakle! Zahvaljuješ svevišnjem umesto običnom srpskom seljaku koji je izneo sav teret oslobođenja. Dakle, narod je stoka od kojih posle rata, za učinjene zasluge još i kao invalidi, nisu zaslužili ni penzije nego su morali da prose za izgubljene ekstremitete. Sve to je rešeno tek u socijalizmu za razliku od kraljevine koja je na račun takvih ratnika-bednika gradila sebi bogatstva i favorizovala ratne profitere od kojih je zbog jednog stradao i sam Arčibald Rajs. Dakle, svevišnji je u pitanju a ne narod koji je podneo žrtvu oslobađanja Srbije. A ti i tebi slični bi/ste tako i danas. Samo, narod se ne da prevariti i boriti za vaše interese.
Preporuke:
1
1
125 ponedeljak, 17 decembar 2018 22:11
Hugo Ball
@Miki

Ne beri brigu, i bez tebe socijalizam je neminovnost. TAKVI MU NISU POTREBNI!
Preporuke:
1
3
126 utorak, 18 decembar 2018 06:15
DŽejmi Šej
@Miki - a gde to ziveo socijalizam? Na Kubi ili Severnoj Koreji? Vecina nas nije bila tamo da bi mogli da prisvojimo bilo koju od te dve varijante.
Preporuke:
2
1
127 utorak, 18 decembar 2018 11:40
Miki
Reddy, Camicia rossa, die Rote Fahne, Hugo Ball...Toliko zalaganje za srpskog seljaka, sve na latinici, i pod seljaku nerazumljivim i stranim izrazima. Mnogo bi dobro prošao kad bi te dovatio srpski seljak. Da ga huškaš na bune, dok mu zavlačiš ruku u džep i njuškaš po domaćinstvu šta ćeš pre da mazneš. U pravu je serpska sarma, samo Crna Reka spasava od crvene kuge!
Preporuke:
2
2
128 utorak, 18 decembar 2018 16:02
Pavle
Miki, mož dobro da posluži i Crna Ruka, ne samo Crna Reka :)
Preporuke:
2
2
129 utorak, 18 decembar 2018 17:26
serpska sarma, a mož i pasulj@ Hugo Ball, alias Drug Reddy
A ZABORAVIO si kad sam te zvao NA NjIVU da mi pomogneš za POŠTENU dnevnicu!? I da vidiš kako je to FIZIČKI RADITI na zemlji i još pride doprinositi srpskoj nauci!? Moj dilberu, NISI ti VIDEO srpskog seljaka ni u Vučićevim predizbornim spotovima, a kamoli uživo!?
Preporuke:
2
1
130 sreda, 19 decembar 2018 09:05
Camicia rossa
@serpska sarma u turskom omotu

Vas je nemoguće zaobići. Baš zato što ste neuobičajeno inferioran.
UN TALE DOTTORE E NESSUN CONOSCITORE!
Preporuke:
2
1
131 sreda, 19 decembar 2018 09:10
Camicia rossa
@Miki, Pavle

Miniature e figure spaventose!
Preporuke:
2
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner